شمار قربانیان عملیات تروریستی داعش در بعقوبه عراق به 103 تن رسید/ سه روز عزای عمومی و تعطیلی جشن های عید فطر از سوی مقامات محلی

داعش با قبول مسوولیت عملیات تروریستی در بعقوبه، نام عامل عملیات را ابو رقیه الانصاری اعلام کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  داعش با قبول مسوولیت عملیات تروریستی در بعقوبه که 103 کشته بر جای گذاشت، نام عامل عملیات را ابو رقیه الانصاری عنوان کرد.

علی مرتضی گزارشگر شبکه المیادین گزارش داد: انفجار یک خودوری بمب گذاری شده با سه تن مواد منفجره در بازار خان بنی سعد در بعقوبه این مکان را که مملو از مردم خوشحال از رسیدن عید فطر بود، به ویرانه ای تبدیل کرد. در این جنایت هولناک 103 نفر کشته و دهها نفر مجروح شدند.

داعش این عملیات تروریستی را بر عهده گرفت و نام عامل این عملیات را «ابو رقیه الانصاری» عنوان کرد. مقامات محلی سه روز عزای عمومی اعلام و جشن‌های عید فطر را لغو کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۸ تير ۱۳۹۴
با ناله و نفرین کاری ازپیش نمیره, باید امنیت رو بالا ببرن و بس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۸ تير ۱۳۹۴
خداوند وعده داده است که هیزم جهنم را انسان قرار داده است .ودر باره شدت اتش وگرمای ان بسیار گفته است .همیشه در این فکر بودم که چه کسانی ان اتش کبرای را بر خواهند افروخت ودر جنگ جهانی دوم سربازان امریکا با انداختن بمب اتم بر سر مردم هروشیما ونا کازوکی نشان دادند که هستند در زمین انسانهایی که مایلند هم نوع خود را در اتش های بزرگ بسوزانند وامروز رقیه خانم بار دیگر این توانمندی انسان را در بر افروختن اتش جنم برای دیگران اثباط نمود.لعنت حق بر یاری کنندگان دوستاران وهواداران چنین استوره های جنایت و وحشی گری از جنس فرزندان ادمباد تا ابد
Iran (Islamic Republic of)
تیمور
۱۳:۰۶ ۲۸ تير ۱۳۹۴
ننگ و نفرین ابدی بر داعش جنایتکار و حامیان احمقش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۰ ۲۸ تير ۱۳۹۴
خدا لعنت کنه این ظالمان رو و از روی زمین برچیده شوند ونام نحسشون با خودشون به گور برن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۱ ۲۸ تير ۱۳۹۴
لعنت خدا بر داعش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۲۷ تير ۱۳۹۴
برادران عراقی باید در کنترل شهرهایشان از شر عوامل داعش آمریکائی اقدامات تامینی بیشتری به خرج بدهند ، تا شاهد بروز این قبیل اتفاقات تلخ نباشند .
حتما باید ورودی ها و خروجی ها و داخل مبادی شهری بازرسی و بازدید های غیر مترقبه انجام گرفته و مردم هم در این زمینه کمال همکاری را داشته باشند .
یک شبکه امنیتی مردمی می تواند شر آمریکا و نیروهای داعش جنایتکار آن را برای همیشه از کشورهای عراق و سوریه و لبنان بیرون نماید .
آخرین اخبار