دبیر انجمن سراسری انبوه‌سازان:

افزایش 5 میلیون تومانی مسکن مهر همچنان در کماست

دبیر انجمن سراسری انبوه‌سازان از پرداخت نکردن تسهیلات 30 میلیون تومانی به انبوه‌سازن خبرداد و گفت: متاسفانه با وجود تصویب این میزان تسهیلات، بانک‌ها هنوز تعهداتی برای پرداخت آنها برعهده نگرفته است.

فرشید پورحاجت در گفتگو با خبرنگار حوزه راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه ما نیز خواستار افزایش قیمت در مسکن مهر نیستیم،گفت: در حوزه مسکن مهر ما شاهد مشکلات بسیار زیادی هستیم و متاسفانه انبوه‌سازان در این بخش بدترین شرایط را دارا هستند.

وی در ادامه افزود: با وجود این مشکلات و شرایط بد سعی می‌کنند به تعهدات خود عمل کنند و در حوزه تولید و خودکفایی کوشا هستند.

دبیر انجمن سراسری انبوه‌سازان تصریح کرد: دستگاه‌هایی که ارتباط مستقیم با خدمات زیربنایی دارند باید برای تکمیل واحدهای مسکن مهر همکاری کنند.

وی با اشاره باینکه افزایش تسهیلات مسکن مهرنیز هیچ اثرگذاری در این حوزه نداشته و افزایش این 5 میلیون تومان هنوز وارد حوزه تولید نشده است، اظهار داشت: با وجود تصویب این میزان تسهیلات هنوز بسیاری از انبوه‌سازان شاهد این 5 میلیون تومان نبوده‌اند.

پور حاجت خاطر نشان کرد: وزرات راه و شهرسازی باید با همکاری بانک‌ها بتوانند بخشی از مشکلات موجود در  تسهیلات مسکن مهر را برطرف نمایند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار