واحدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برگزاری جلسات مختلف با تعاونی‌های مسکن مهر استان تهران

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از برگزاری جلسات مختلف با تعاونی‌ها برای برطرف شدن مشکلات متقاضیان خبر داد و گفت: به زودی مشکلات این تعاونی‌ها حل خواهد شد.

فریبرز واحدی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه ساخت مسکن مهر در سایت پاکدشت و همچنین مسکن مهر امام رضا به اتمام رسیده است گفت: در این پروژه هیچ مشکلی از لحاظ خدمات زیربنایی و روبنایی وجود ندارد و همچنین از لحاظ خدمات تجاری نیز فاقد مشکل است.

وی افزود: شاید در پروژه‌های مسکن مهر خودمالکی مشکلی وجود داشته باشد که آن نیز در صورت اعلام دقیق نام پروژه برطرف خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران به مشکل تعاونی‌های مسکن مهر اشاره کرد و گفت: در خصوص این تعاونی‌ها جلسات بسیار مختلفی برگزار شده است البته مشکل تعاونی‌ها به وزارت راه و شهرسازی و ادارات تابعه آن مربوط نمی‌شود ولی ما سعی کرده‌ایم تا حد ممکن مشکلات این حوزه را برطرف نماییم.

واحدی افزود: برخی از تعاونی‌ها متأسفانه با دریافت هزینه‌های واحد مسکن پروژه را به متقاضیان تحویل نداده است و یا برخی از این تعاونی‌ها با پیمانکاران فاقد صلاحیت روبرو هستند به همین منظور واحدها بعد از گذشت چند سال هنوز تکمیل نشده است که البته در حوزه استان تهران ما سعی کرده‌ایم برخی از این مشکلات را برطرف کنیم.


مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ادامه داد: در پروژهای ضیاء‌آباد مسکن مهر استان تهران تنها دو تعاونی مسکن مهر دارای مشکل است که آنها نیز با برگزاری جلسات مختلف در حال پیگیری است همچنین در دماوند نیز سه تعاونی وجود دارد که برای متقاضیان آنها مشکل ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش تعاونی‌ها ما سعی کرده‌ایم با برگزاری جلسات با مدیران تعاونی هر چه سریع‌تر این مشکلات را برای متقاضیان برطرف نماییم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
حسین
۲۲:۰۶ ۰۵ تير ۱۳۹۴
دیواری کوتاه تر از پیمانکاران پیدا نمی کنید تو بحث مسکن مهر به اونا اطلاق می کنید، چرا نمی گید اعضاء رو به زور توی این گرونی با سهم اورده 7 میلیون تومانی می خواهند صاحب خانه میکنند ، بعدش همه رو می خوان از تو گرده پیمانکار بدبخت در بیارن کجای ایران الان با متری 300 هزار تومن کار می کنه ، اینقد بی انصاف نباشید ، پروژه های بدون منابع تعریف کردید گناه پیمانکارا چیه ؟؟؟
آخرین اخبار