نوری در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

لزوم بازنگری در قانون فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی در مجلس

نماینده شوش در مجلس گفت: مجلس باید یک بازنگری دقیق بر فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی و نوسازی آن داشته باشد.

سید راضی نوری نماینده شوش در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به لزوم بازنگری دقیق ناوگان حمل و نقل عمومی و نوسازی آن اظهار کرد: در بحث بازنگری حمل و نقل چه در وسایل حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس رانی، مینی بوس رانی، راه آهن و مترو باید این سیاستَ‌ها را دنبال کنیم و در نظر بگیریم. باید رضایت اذهان  عمومی  هدف اصلی این طرح باشد.

وی افزود: کار اصلی بحث نوسازی حمل و نقل در کمیسیون‌های عمران و صنایع مجلس و آلودگی هوا در کمیسیون کشاورزی بررسی می‌شود. باید مجلس بر لزوم نوسازی ناوگان حمل و نقل تاکید ویژه‌ای داشته باشد.

نوری تصریح کرد: در حقیقت تجهیزات امکانات و وسایل ناوگان حمل و نقل باید نو سازی و باز سازی شود و این تجهیزات باید به روز رسانی شود.

وی در پایان گفت: تخصیص اعتبار ویژه برای نوسازی، بازسازی و به روز رسانی ناوگان حمل و نقل، جایگزینی خودروهای نو به جای خودروهای فرسوده، ارائه تسهیلات ویژه به نهادها و مالکان خودروهای فرسوده، در نظر گرفتن وضعیت معیشت مالکان خودروهای فرسوده، دخیل ساختن نهادهای مرتبط با نو سازی  حمل و نقل از اقداماتی است که مجلس برای به روز رسانی حمل و نقل انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار