تشکری هاشمی:

سهمیه بندی سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی بر اساس میزان پیمایش واقع بینانه نیست

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: طرح سهیمه بندی سوخت بر مبنای میزان پیمایش ناوگان حمل و نقل عمومی دیزلی باری و مسافری در داخل شهرها، واقع بینانه نیست.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سید جعفر تشکری هاشمی افزود: تعریف ساز و کار مورد نیاز به منظور نظارت کامل بر جایگاه های سوخت به موازات نصب دستگاه های جی پی اس بر روی تمام کامیون ها و سیستمی برای جمع آوری داده ها و اندازه گیری میزان مصرف ناوگان، به نظامی عریض و طویل نیاز دارد و این کار غیر منطقی است.

وی با اشاره به منتفی شدن توزیع و سهمیه بندی بنزین از طریق کارت های سوخت تصریح کرد: هدف اصلی از اجرای طرح سهمیه بندی سوخت بر اساس پیمایش ناوگان دیزلی به عنوان جایگزین طرح سهمیه بندی، جلوگیری از قاچاق سوخت به خارج از کشور است.

وی افزود: این در حالی است که وقوع چنین اتفاقی را نیز فقط می توان از حمل و نقل برون شهری متصور شد و اجرای این طرح در حمل و نقل جاده ای قابل طرح است و در حمل و نقل شهری موضوعیت پیدا نمی کند.

معاون شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مصوبه اخیر شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر ممنوعیت ورود موتورسیکلت به بازارچه عودلاجان، اظهار کرد: این طرح به ایجاد انضباط شهری در مرکز شهر کمک خواهد کرد.

تشکری هاشمی با بیان این که برنامه ریزی های لازم برای جانمایی و تأمین فضای پارک موتورسیکلت در محدوده بازار از جمله محله عودلاجان به عمل خواهد آمد، تصریح کرد: بر اساس این مصوبه شهرداری تهران مکلف شده ظرف دو ماه از تاریخ ابلاغ، نسبت به اجرای آن اقدام کند.

وی با تأکید بر این که مدیریت شهری مصمم است منطقه 12 را از محدوده ای پر مخاطره به محله ای پر خاطره تبدیل کند، خاطرنشان کرد: به این منظور، با کمک اهالی و کسبه و با مشارکت نیروی انتظامی و پلیس راهور، تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا آرامش و ایمنی را به هسته مرکزی شهر باز گردانیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار