سرهنگ رحمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

طوفان در البرز و تهران/بارش باران در سه استان/ترافیک سنگین میهمان جاده های شمالی

رئیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور به تشریح آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور پرداخت.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به آخرین وضعیت راه های کشور اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش در یافتی از مرکز کنترل و ترافیک راه های کشور، ترافیک در محور چالوس محدوده مرزن آباد، محور هراز محدوده جنگل آمل و نارنجستان، محور فیروزکوه محدوده گدوک و زیراب و محور رشت قزوین(رودبار و منجیل  سنگین است.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس، ترافیک در استان کردستان محورهای سقز-سنندج و سنندج-بانه، استان چهارمحال و بختیاری محورهای شهرکرد-اصفهان و شهرکرد-خوزستان، باند جنوبی آزادراه تهران-کرج و محور قزوین-رشت محدوده پل فردیس، آزادراه قم-تهران، قم-سلفچگان و اردبیل-آستارا نیمه سنگین است.

رحمانی تصریح کرد: همچنین در استان های تهران و البرز طوفان و گرد و غبار و در استان های گیلان، مازندران و آذربایجان غربی بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز کنترل و ترافیک گفت: تا کنون گزارشی در خصوص تصادفات احتمالی به دلیل طوفان به وجود آمده گزارش نشده و ما به مردم توصیه میکنیم در این مواقع وسیله نقلیه خود را متوقف و از ادامه رانندگی خودداری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار