باقرصاد در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

طوفان در تهران باقی می‌ماند/ استقرار نیروهای خدمات شهری در نقاط مختلف پایتخت

قائم مقام معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به باقی ماندن طوفان در تهران گفت: نیروهای خدمات شهری در نقاط مختلف شهر استقرار داده شده اند.

باقرصاد قائم مقام معاون خدمات شهری شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه طوفانی با سرعت 78 کیلومتر از ساعت 6:45 دقیقه وارد تهران شد، اظهار کرد: طوفان از غرب به سمت مرکز شهر حرکت کرد و در منطقه 5 به دلیل رگبار شدید خسارتی را بر جای گذاشته و درختان را شکست.

 وی افزود: هم اکنون سرعت طوفان در تهران به 35 کیلومتر رسیده و نیروهای شهرداری تهران در حالت آماده باش کامل به سر می برند.

باقرصاد تاکید کرد:مشکل آبگرفتگی بزرگراه های تهران با کمک نیروهای خدمان شهری شهرداری رفع شد و هیچگونه مشکلی برای تردد خودروها وجود ندارد.

قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری با اشاره به طوفان سنگین و رگبار شدید تهران ادامه داد: شهروندان در صورت هر گونه مشکلی در مناطق خود می توانند با 137 تماس گرفته تا نیروهای خدمات شهری برای رفع مشکل اقدام کنند.

وی در پایان یادآور شد: با هماهنگی هایی که با مدیریت بحران تهران داشته ایم صد در صد طوفان با سرعت 35 کیلومتر در تهران باقی می ماند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۶:۰۴ ۲۹ تير ۱۳۹۴
ستاد بحران وضع خودش بحرانیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۸ تير ۱۳۹۴
با سلام خواهشن گزارشی در مورد کسانی که یارانه شون قطع شده تهیه بفرمایید .هم سایتشون قطع شده هم هیچ پاسخی به اعتراضها ندادند مگه ما گناه کردیم که یارانمانو قطع کردن.ایا یارانه این دو ماه رو میدن ؟
آخرین اخبار