ساری؛

اعزام تیم رباتیک دانش‌آموزی فریدونکنار به مسابقات جهانی چین

تیم رباتیک دانش‌آموزی فریدونکنار قهرمان مسابقات ایران اپن به مسابقات جهانی چین اعزام شد.

اعزام تیم رباتیک دانش‌آموزی فریدونکنار به مسابقات جهانی چینبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛‌مدیرآموزش و پرورش فریدونکنار گفت:تیم رباتیک پژوهش‌سرای دانش‌آموزی فریدونکنار که در دهمین دوره مسابقات «ایران اپن» قهرمان کشور شده بود، به مسابقات جهانی چین اعزام شد.

سید عظیم اسماعیل زاده افزود: این تیم با کسب مقام قهرمانی در فینال مسابقات ایران اپن مجوز حضور در مسابقات جهانی چین را کسب کرده بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار گفت: تیم پژوهش‌سرای دانش‌آموزی مرحوم خبازی فریدونکنار تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران در رشته ربات فوتبالیست سبک وزن در این دوره از مسابقات است.

اسماعیل‌زاده با اشاره اینکه این مسابقات از تاریخ 25 تیر به تقویم شمسی شروع و تا 31 این ماه ادامه دارد، افزود: امیرحسین جلالیان، امیرحسین شیرپور، محمدحسین یدالله‌نژاد و عباس حسینی اعضای این تیم را تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه این تیم با مربی‌گری حسین بابکی در این رقابت‌ها حضور دارد، تصریح کرد : حمزه‌علی شیرپور عنوان سرپرستی تیم رباتیک پژوهش‌سرای دانش‌آموزی فریدونکنار را بر عهده دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار گفت: تیم رباتیک پژوهش‌سرای دانش‌آموزی شهرستان فریدونکنار، قهرمانی جهان و کسب عنوان پر افتخار‌ترین تیم دنیا در مسابقات جهانی مکزیک در سال 91 و همچنین مقام سوم مسابقات جهانی ترکیه در سال 90 را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.