معاون فنی و آماری سازمان سنجش خبر داد

امسال با دیپلم انتخاب رشته کنید

معاون فنی و آماری سازمان سنجش گفت: از شنبه هفته آینده دفترچه انتخاب رشته افرادی كه در آزمون شركت نكرده‌اند بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و علاقمندان می‌توانند بر اساس آن انتخاب رشته كنند.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احسان جمالی معاون فنی و آماری سازمان سنجش صبح امروز در برنامه |پیشخوان خبر اظهار داشت: از روز شنبه هفته آینده دفترچه راهنمای انتخاب رشته برای افرادی كه در كنكور شركت نكرده اند بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و این افراد می توانند در رشته هایی كه صرفا بر اساس سوابق تحصیلی است از این دفترچه برای انتخاب رشته استفاده كنند.

وی خاطر نشان كرد: این افراد می‌توانند رشته‌ محل‌هایی كه خارج از بحث كنكور است را در این دفترچه ملاحظه كنند كه طبق مصوبه‌ی مجلس شورای اسلامی تدوین شده است و در صورت علاقه مندی علاوه بر ثبت نام همزمان با دیگر شركت كننده ها انتخاب رشته كنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهرنوش
۰۳:۰۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
سلام.. بچه ها جوابه انتخاب رشته غیرانتفاعی با پیام نور فرق داره!؟ینی باید واسه تاش برم
نگاه کنم قبول شدم یانه.یااینکه دونه دونه نگاه کنم!!
Iran (Islamic Republic of)
مهرنوش
۰۳:۰۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
سلام.. بچه ها جوابه انتخاب رشته غیرانتفاعی با پیام نور فرق داره!؟ینی باید واسه تاش برم
نگاه کنم قبول شدم یانه.یااینکه دونه دونه نگاه کنم!!
United States of America
زهراحسینی
۲۳:۳۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
ایا با دیپلم ریاضی یعنی بدون پیش دلنشگاهی هم میشه انتخاب رشته کرد؟؟؟؟؟؟؟
Australia
omid
۱۴:۳۷ ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
دوست عزیز تقصیر شما نیس، تقصیر افرادیه که برنامه ریزی بلد نیستن و آینده افرادی که از نظر علمی قوی و حتی معمولی هستن رو خراب میکنن.
الان همه بدون استثنا دانشجو هستن و حداقل لیسانس دارن. واقعا این اتفاق خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه میشه کسی که تو دبیرستان با پاس کردن درس های معمولی خودش مشکل داشت میاد و تو یک دانشگاه پولی مدرک میگره با کسی ه با رتبه زیر 1000 میره مثلا شریف یا دانشگاه دولتی خوب دیگه ای میخونه برابر باشه؟؟؟؟؟؟؟ خیلی بده باید افرادی که مستعد هستن برن دانشگاه نه همه. لیسانس رو ک کردن دیپلم، الان دوستان در دانشگاه های پولی دارن فوق لیسانس رو بی ارزش میکنن. واقعا این کار خیانت در حق کشوره.
Iran (Islamic Republic of)
افلاطون
۱۲:۰۲ ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
با سلام . والله خیلی خوب شده ما دهه شصتی ها باید هفت خان رستم را درکنکور می گذراندیم تا قبول شویم وقتی هم قبول نمی شدیم یا سربازی یا چشمان اشکبار تا سال آینده به همین منوال خدارا خوش میاد اینطور با عمر ما بازی شد امروز داوطلب غائب ویا قبول نشده می تواند انتخاب رشته کند دانشگاه ازاد بدون کنکور دانشجو می گیرد و... چرا در زمان ما غیر قانونی بود الان قانونی شده حالا مدرک دانشگاهی گرفتیم باید بیکار بگردیم می گویند رشته ای که شما رفتید بازار کار ندارد. خواهشمندم نظرم را پخش کنیدلطفاً.
آخرین اخبار