رئیس مجلس با اشاره به اهمیت تاسیس شهرک چاپ و نشر در استان قم گفت: قطعا ساخت این شهرک و گردآوری ناشران قم در یک منطقه امری عقلایی است.

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی ظهر امروز پنجشنبه (یکم مردادماه) با مدیرعامل و مدیران شرکت شهرک های صنعتی استان قم دیدار و درباره مشکلات و مسائل این حوزه گفت‌ وگو کرد.

دکتر لاریجانی با اشاره به روند پروژه شهرک چاپ و نشر در قم گفت: با توجه به اینکه اجرای این پروژه معطوف به خرید زمین از سوی ناشران و چاپخانه‌داران شده و همچنین با توجه به بضاعت کم فعالان این حوزه مسئولان مربوطه باید تمهیدات مناسبی را برای ارائه زمین با قیمت پایین تر و به صورت اقساطی بیندیشند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد شهرک چاپ و نشر و گردآوری ناشران در یک منطقه امری عقلایی است، تصریح کرد: مسئولان با توجه به وضعیت کنونی حوزه نشر باید حمایت‌های لازم را در جهت تسریع ساخت و تکمیل شهرک چاپ و نشر انجام دهند.

لاریجانی با اشاره به مساله کمبود آب و برق برای صنایع شهرک‌های صنعتی استان قم افزود: هم اکنون استان با مسئله کمبود آب در حوزه کشاورزی و صنعت روبرو است البته پروژه انتقال آب از تهران در دست انجام است که مسئولان مربوطه باید تلاش خود را برای سرعت بخشیدن به این پروژه انجام دهند.

در آغاز این دیدار طیب‌نیا مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم توضیحاتی را درباره وضعیت این مناطق و صنایع استان و مشکلات و دغدغه‌های پیش رو ارائه کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: لاریجانی ، شهرک ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار