آشنایی با QR Code+ دانلود نرم افزار

کیو آر (QR) به معنای پاسخ سریع (Quick Response Code)می باشد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کیو آر(QR) یک ماتریس از اطلاعات یا بارکد 2 بعدی می باشد، که برای اولین باردر صنایع اتوموبیل سازی ژاپن استفاده شد. بار کد یک لیبل قابل مطالعه توسط ماشین می باشد که اطلاعات ضمیمه شده به خود را حمل می کند. QR از 4 مود استاندارد استفاده می کند.

عددی
الفبایی
باینری
کنجی(Kanji)

پیشرفت سریع QR در تقابل با استاندارد UPC  در خارج از صنایع اتوموبیل سازی به دلیل سادگی استفاده و حجم زیاد اطلاعاتی که می توانید در خود ذخیره کند. QR معمولا در ردیابی محصولات، شناسایی قطعه ها و بازاریابی استفاده می شود.

یک QR شامل بلوک های چیده شده در یک صفحه خام می باشد که به وسیله دستگاه کد خوان (QR Reader) خوانده و پردازش  می شود. پس از خواندن بلوک ها، اطلاعات داخل QR از الگو های داخل آن استخراج می شود.

QR در تبلیغات بسیار پیشرفت داشته است. معمولا از گوشی های هوشمند برای خواندن QRها استفاده می شود که می توانند حوای لینک سایت یا دانلود مستقیم یک فایل یا ... باشند.

کاربران جوامع مجازی می توانند لینک صفحه یا حساب کاربری خود را به صورت QR در اینترنت به اشتراک گذارند تا دیگر افراد به سادگی بتوانند آنها را پیدا کنند.



آشنای با QR+ دانلود////فونت +متن ویرایش شود///


 • دانلود نرم افزار 




حجم: 4.4 مگابايت
نسخه: اندروید
نوع فایل: APK
  :امتیاز


انتهای پیام/
برچسب ها: بارکد ، کیو آر ، qr
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.