بازيگر خردسالي كه دنبال شهرت و درآمدزايي است

در این فیلم معتمد آریا کمک زیادی به من کرد و او شخصیتی خوب و دلگرم دارد.

ماهان نصیری‌ندا بازیگر خردسال فیلم «یحیی سکوت نکرد» در گفتگو با خبرنگار  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص همکاری با این فیلم گفت: حس رفتن روی پرده سینما یک حس بسیار خوب و خوشحال‌کننده است و احساسی است که اگر هر کس داشته باشد خوشحال خواهد شد.

وی در خصوص میزان تمایل برای ادامه بازیگری بیان کرد: در ابتدا معروفیت و شهرت و بعد درآمد‌زایی آن است که من را به این سمت کشانده و دوست دارم بازیگری را ادامه دهم. 

نصیری‌ندا در خصوص تمایلش برای حضور در فیلم‌های مختلف بیان کرد: هر فیلمی که فیلمنامه، کارگردان و تهیه‌کننده خوبی داشته باشد من را برای نقش‌آفرینی در آن جذب خواهد کرد.

این بازیگر خردسال در خصوص همکاری با معتمد آریا و حمایت شدنش از او اظهار داشت: خود شخص خانم معتمد آریا بیشتر از هر‌کسی در فیلم «یحیی سکوت نکرد» به من کمک کرد و بازی با او دلچسب است. وی شخصیتی خوب و دلگرم دارد و بسیار زن خوبی است و عالی بازی می‌کند.

این بازیگر از سختی‌های بازی کردن در این فیلم گفت: اولین بخش فیلم یعنی اولین روزی که شروع به بازی کردم سخت‌ترین زمان برای من بود اما حفظ دیالوگ‌ها به واسطه اینکه قبلاً این کار را انجام دادم آسان بود.

نصیری‌ندا حرف پایانی خود را این‌گونه بیان کرد: در ابتدا دوست دارم بچه‌ها و هم نسلان من خوب درس بخوانند و موفق شوند، در مورد بزرگتر‌ها نیز موفقیت و راحتی آنها در زندگی را خواستارم.

گفتنی است؛ ماهان نصیری‌ندا شخصیت اصلی فیلم «یحیی سکوت نکرد» است که در این فیلم به خوبی از عهده نقش خود بر‌آمده و همکاری خوبی با معتمد‌آریا دارد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سها
۱۴:۵۴ ۰۷ تير ۱۳۹۸
بازی چندان خوبی نداره و بچس و خوب بازی نمیکنه اگه تلاش کنه شاید بازی خوبی داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
ماهان نصیری را من میشناسم خیلی لوسه مادرشو بیچاره میکنه تاغدا بخوره انقدر کارگردان براش اسباب بازی و خوراکی خری ه تا راضیش کنه خوب بازی کنه پدرش شهرام تو چوب بری کار میکنه چرا ماهان دو مورد هنرش اینکه چقدر زبا بلده چقدر موسیقی و ادبیات و عیره میدونه نگفته تو مدتی که فیلم بازی کرده خونه عمه مامانش بوده نه خودش و نه خانوادش از زن بیچاره تشکر نکردن حتی به جشنواره وفیلم دعوت نکردن اون بنده خدا رختخوابشو میداد بهشون تا راحت بخوبن و خودش رو فرش میخوابید فکر کنم اول با ادب بودنو باید یاد گرفت وبعد مشهوریت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
ماهان نصیری نداآینده خوبی خواهدداشت اوپشتکارزیادی داردوموفقیت رادوست دارداوواقعابزرگ مردکوچک است.برای این تازه واردسینماآرزوی موفقیت داریم .بازی اودریحیی سکوت نکردفوق العاده است.بدون شک موفق می شود.
آخرین اخبار