رودهن؛

ساخت و ساز غیرمجاز در کوچه پس کوچه های بومهن

عضو شورای عالی استانها با انتقاد شدید از عملکرد ضعیف شهرداری بومهن گفت: در کوچه پس کوچه های این بخش از شهرستان پردیس و بغل گوش شهرداری ساخت و ساز غیر مجاز انجام می شود.

در کوچه پس کوچه های بومهن ساخت و ساز غیرمجاز می کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، محمد قانبیلی در مورد ساخت و ساز های غیر مجاز در بومهن گفت: با وجود قطار افسار گسیخته ساخت و ساز های غیر مجاز در کشور که بومهن هم ریلی مناسب برای تردد آن است متاسفانه اقدامی نمی شود .

عضو شورای عالی استانها در ادامه این مطلب تصریح کرد: چطور می شود در یک کوچه تنگ و باریک فردی مشغول ساخت یک ساختمان چند طبقه است و کسی از مسئولان شهری از آن خبر ندارند این افراد در حالی که بدون پارکینگ مجتمع های مسکونی خود را می سازنند و اهمیتی به پارک خودروهای خود ندارند و به بار ترافیکی شهر می افزاید .

قانبیلی با تاکید بر اینکه پلیس ساختمان و نهادهای مربوطه چرا نظارت دقیقی ندارند اضافه کرد: حتما باید دادستان پردیس همانند اجرای خوب و بی نظیر تخریب زمین خواری با آزادسازی اراضی ملی در این رابطه هم ورود کند .

عضو شورای عالی استانها در خاتمه اظهار داشت: وضعیت بومهن بحرانی است و مسئولان مربوطه برای این چالش و خلاء بزرگ باید چاره اندیشی کنند .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.