رودهن؛

افتتاحیه مدرسه فوتبال در بومهن

رئیس شورای اسلامی شهر بومهن از راه انداز مدرسه فوتبال در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، اسماعیل اقتداری با تاکید بر اینکه ورزش می تواند از اعتیاد در جوانان جلوگیری کند گفت: ترویج ورزش با ایجاد امکانات و تشویق جوانان و نسل امروزی باید در برنامه ها و اهداف بلند مسئولان شهری وهمچنین اداره ورزش و جوانان قرار گیرد تا جامعه ایی سالم داشته باشم.

اقتداری با بیان اینکه این مجموعه ورزشی در زمینه فوتبال و والیبال فعال است گفت: هدف این مجموعه افزایش ورزش و فرهنگ در سطح شهرستان به خصوص برای جوانان است که که امیدواریم رشته های ورزشی دیگر هم افزوده شود.

وی در رابطه با بودجه و رده بندی سن ورزشکاران در این مدرسه فوتبال ادامه داد: بودجه ای که در سال جاری در نظر گرفته شده است هزینه ای بالغ بر 200 میلیون می باشد و در حال حاضر امتیاز تیم جوانان را در باشگاه تهران خریداری شده که در مقطع سنی نوجوانان و جوانان است ولی در کنار آن مقطع های دیگر را هم جذب میکنیم.

وی در خاتمه گفت: هدف ما این است که مجموعه های ورزشی را باتوجه به رشد جمعیت و تقاضای مردم افزایش دهیم که پروژه هایی در دست اقدام است تا شهروندان بتوانند از این امکانات استفاده کنند و ورزش در سطح شهرستان فرهنگ سازی شود.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.