سناتور دموکرات: مخالفت شومر، سایر دموکرات‌ها را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد

کلیر مک‌کسکیل معتقد است مخالفت سناتور شومر با توافق هسته‌ای ایران، تأثیری بر سایر سناتور‌های دموکرات نخواهد داشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از واشینگتن تایمز، «کلیر مک‌کسکیل» -- سناتور دموکرات -- از بی‌تأثیر بودن مخالفت سناتور «چاک شومر» با توافق هسته‌ای ایران بر دیدگاه سایر سناتور‌های دموکرات خبر داد. وی در این خصوص گفت: «تصمیم چاک شومر مبنی بر مخالفت با توافق هسته ای ایران، هیچ فشاری بر دیگر دموکرات ها برای مخالفت با این توافق وارد نکرده است.»

مک‌کسکیل -- سناتور دموکرات ایالت میزوری -- در حالی این اظهارات را مطرح می کند که کنگره قرار است ماه آینده میلادی (26 شهریور) درباره این توافق رای گیری کند. سناتور چاک شومر که از اعضای برجسته حزب دموکرات به شمار می رود اعلام کرده است به این توافق رای منفی می دهد.

مک‌کسکیل افزود: «فکر نمی کنم هیچیک از ما به علت اقدام چاک شومر مبنی بر مخالفت با توافق یا حمایت همه جانبه رییس جمهور از این توافق احساس فشار کنیم.»

مک‌کسکیل اضافه کرد: «حزب جمهوریخواه خواستار شصت روز فرصت برای بررسی توافق شده است. با این حال، به نظر من بیشتر آنها فقط ظرف حدود پنج دقیقه تصمیم خود را گرفتند.»

وی ادامه داد: «همه نمایندگان کنگره وظیفه دارند به دقت توافق و نتایج آن را بررسی کنند. من امیدوارم همه همکارانم کاری را که من انجام می دهم، بپذیرند؛ چرا که این وظیفه همه ماست.»

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار