دبیر جشنواره شعر رضوی:

بیش از 3 هزار اثر به جشنواره شعر رضوی ارسال شده است

فرشید فلاح از ارسال بیش از 3 هزار شعر از شاعران سراسر کشور به این جشنواره و برگزاری شب شعر برای 175 شهید غواص خبر داد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، فرشید فلاح با بیان اینکه این شعرها در قالب های مختلف سروده شده اند، اظهار کرد: هدف اصلی جشنواره شعر رضوی توجه به اشعار رضوی است و ما به شعر رضوی پایبندیم تا آثار ماندگاری در این حوزه خلق شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به بخش های جنبی جشنواره شعر رضوی در کرمان اشاره کرد و افزود: بخش شعر آزاد به عنوان یکی از برنامه های جنبی این جشنواره پیش بینی شده، همچنین از  3 تن از شاعران نامدار کشور برای شعر خوانی در این جشنواره دعوت شده است.

این شاعر از برگزاری شب شعری برای شهدای غواص با عنوان «غواصان ثاراللهی» خبر داد و گفت: در میان 175 شهید غواص که اخیرا پیکر آن ها به خاک میهن بازگشت، تعدادی از شهدای لشکر ثارالله استان کرمان نیز قرار دارد به همین مناسبت و در گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس شب شعری در حاشیه جشنواره شعر رضوی در کرمان برگزار می شود.

فلاح با بیان اینکه هم اکنون آثار رسیده به جشنواره در مرحله داوری قرار دارند، تصریح کرد: 8 برگزیده این جشنواره در شب شعری به شعرخوانی در وصف ضامن آهو خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر آیین اختتامیه جشنواره شعر کرمان 3 شب شعرخوانی نیز در حاشیه این جشنواره برگزار می شود،گفت: آیین اختتامیه بیست و یکمین جشنواره شعر رضوی با حضور رزم حسینی، استاندار کرمان و دیگر مقامات در کرمان برگزار خواهد شد.

دبیر جشنواره شعر رضوی از حضور شاعران 28 شهرستان استان کرمان در این جشنواره خبر داد و افزود: حضور این شاعران به صورت نشست های تخصصی پیش بینی شده و آن ها به شعر خوانی می پردازند.

وی از انتخاب 8 شاعر برگزیده در آیین اختتامیه جشنواره شعر رضوی خبر داد و تاکید کرد: شاعران برگزیده در مراسم اختتامیه به شعرخوانی می پردازند.

یادآوری می‌شود؛ سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) از یکم تا یازدهم ذی‌القعده در دهه کرامت برابر با 25 مرداد تا چهارم شهریور سال 1394 در تمام استان‌های ایران و 220 نقطه از جهان برگزار می‌شود.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار