هیمالیا نوردانی‌ که به هندوستان خواهند رفت

نفرات اعزامی به کمپ آموزشی هیماچال‌ روز گذشته از سوی فدراسیون اعلام شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیست نهایی تیم ملی امید کشورمان از سوی فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ‌ ورزشی اعلام شد و این نفرات روز 27 مرداد به هند اعزام خواهند شد.

 منصور عزیزی‌ از آذربایجان غربی، احد درویش زاده از کرمان، رضا فتاحی قاضی از آذربایجان غربی، مهیار کفاش از تهران، مهدی بیگدلی از زنجان، نسرین و نسترن گودرزی‌ از استان تهران سهند جمشیدی از البرز و آقایان محمد جواد اله‌یار نژاد به همراه هادی محرمی نفرات ذخیره اول و دوم از استان‌های فارس و آذربایجان‌ شرقی در این لیست‌ قرار دارند.

محمد نصیری، حسین مقدم و محمود هاشمی به ترتیب سرپرست تیم، مربی و مربی و مسئول هماهنگی بین المللی همراه تیم اعزامی خواهند شد.

 فدراسیون کوهنوردی و صعودهای‌ ورزشی دومین دوره مسابقات سنگنوردی قهرمانی کشور و انتخابی‌ تیم ملی و اعزام‌های آزاد جانبازان و معلولین را در بخش مردان و زنان روز 7 شهریور  در سالن سنگنوردی‌ زنده ‌یاد داوودی‌ واقع در ورزشگاه‌ شهید شیرودی‌ برگزار خواهد کرد.

 در پایان گزارش خاطر نشان می‌شود، افراد باید لوازم انفرادی استاندارد همراه داشته باشند میزان و کلاس معلولیت فرد کنترل خواهد شد پوشش مناسب برای بانوان پوشش تایید وزارت ورزش ، هیئت های استانی تا 31 مرداد فرصت دارند تا نفرات انتخابی‌ برای این رقابت‌ها را به فدراسیون به صورت مکتوب‌ ارسال نمایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار