رضایی: حاجیلو نبایددرمورد قلعه نویی حرف بزند

مدیرعامل باشگاه سایپا تهران گفت: سرپرست تیم فوتبال سایپا حق اظهارنظر در خصوص سایر تیم ها و مربیان را ندارد.

بیت اله رضایی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تذکر به اصغر حاجیلو سرپرست تیم فوتبال سایپا اظهار کرد: درست نیست که در سایپا کسی خارج از مسائل فنی در خصوص تیم ها و مربیان دیگر صحبت کند. 
 
وی افزود: حاجیلو مصاحبه ای درباره امیر قلعه نویی انجام داده بود که خیلی مرتبط به مسائل فنی نبود، پیرو همین امر ما دوستانه از این پیشکسوت خوشنام فوتبال کشور که اکنون برای باشگاه سایپا زحمت می کشد، درخواست کردیم از اظهار نظرهای این چنینی خودداری کند. 
 
ضمن اینکه حسین خبیری به عنوان سخنگوی باشگاه بهتر می تواند در رابطه با فعالیت‌های باشگاه سایپا پاسخگو باشد. 
 
رضایی ادامه داد: به نظر من در رابطه با تیم دیگر و سرمربیان آنها نباید صحبت کرد، کارخانه سایپا 46 هزار پرسنل دارد که در میان آنها طرفداران پرسپولیس و استقلال به وفور دیده می شوند، به همین دلیل باید احترام این طرفداران نگه داشته شود.
 
مدیرعامل باشگاه سایپا در خصوص وضعیت تیم فوتبال این باشگاه گفت: خدا را شکر تیم سایپا در وضعیت خوبی به سر می برد ولی با یک یا دو بازی نمی‌توان در رابطه با نتیجه گیری تیم صحبت کرد، تیم ما برای رسیدن به ایده آل ترین نتیجه برنامه ای سه ساله دارد ولی برای سال اول این برنامه کسب سهمیه آسیا در اولویت‌های ما قرار گرفته است. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار