نظرزاده: امیدوارم داوری به ضرر پدیده نباشد

مربی تیم فوتبال پدیده مشهد اظهار کرد: امیدوارم مانند دیدار مقابل فولاد در بازی با سایپا از داوری ضربه نبینیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی نظرزاده مربی تیم فوتبال پدیده مشهد در کنفرانس خبری قبل از دیدار این تیم مقابل سایپا در خصوص این بازی گفت: پدیده به دلیل دیر بسته شدن تیم در فصل نقل و انتقالات تاکنون به هماهنگی لازم برای حضور در لیگ برتر نرسیده است.

ولی با همین میزان آمادگی و هماهنگی سعی کردیم در بازی‌های گذشته فوتبال خوبی ارائه دهیم.

وی افزود: حضور مجید جلالی درتیم سایپا سبب ارتقا کیفیت این تیم شده و آنها فوتبال سطح بالایی به نمایش می‌گذراند امیدوارم در دیدار مقابل این حریف قدرتمند به شکل مطلوبی بازی کرده و نتیجه مناسبی کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال پدیده مشهد در خصوص مسائل مالی  این تیم گفت: قول‌هایی که مدیریت باشگاه پدیده درباره مسائل مالی به اعضای تیم دده تا حدودی عملی شده و در این زمینه به خوبی پیش می‌رویم.

نظرزاده ادامه داد: در بازی قبلی تا دقیقه 90 فولاد را شکست داده بودیم ولی اشتباه داوری مانع از پیروزی پدیده و کسب 3 امتیاز دیدار شد امیدوارم مسائل داوری در دیدار برابر سایپا به ضرر پدیده نباشد.

مربی تیم فوتبال پدیده مشهد درباره کمبود گلزنی در لیگ برتر اظهار کرد: علت اصلی این موضوع میانگین سنی بالای بازیکنان حاضر در لیگ است کیفیت لیگ به بازیکنان ربط دارد و میانگین سنی بالا سطح بازی‌ها را  پایین می‌آورد البته در این فصل جوانان خوبی به لیگ برتر وارد شده‌اند که برای پختگی نیاز به زمان دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار