پورغلامی: جوان گرایی بنزین سبز لیگ برتر است

مربی تیم فوتبال سایپا اظهار کرد: جوان گرایی و بها دادن به جوانان می‌تواند موتور محرک و بنزین سبز لیگ برتر باشد.

فرهاد پورغلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با پیشنهاد باشگاه سایپا مبنی بر استفاده از 19 بازیکن در فهرست تیم‌های لیگ برتر روز مسابقه بیان کرد.

این پیشنهاد را در راستای جوان گرایی و ارتقای سطح فوتبال ایران مطرح کردیم قرار گرفتن 19 بازیکن در فهرست تیم‌ها سبب باز شدن دست مربیان در زمینه جوان سازی تیم‌ها می‌شود جوانان نیز می‌تواند با قرار گرفتن روی نیمکت به شکل مطلوبی در جریان مسابقه قرار گرفته و در صورت لزوم و تشخیص در ترکیب جای گیرند.

وی افزود: جوان گرایی بنزین سبز و موتور محرک لیگ برتر است و می‌تواند سبب  بالارفتن کیفیت بازی‌ها و تماشاگر پسند شدن آنها شود اهالی فوتبال و رسانه‌ها به فکر تزریق این بنزین به فوتبال کشور هستند و باید به آنها کمک کرد.

پور غلامی در خصوص شایعات شکل گرفته مبنی بر این که باشگاه سایپا این طرح را همزمان با در اختیار گرفته مبنی بر این که باشگاه سایپا این طرح را همزمان با در اختیار گرفتن چند بازیکن با تجربه به سازمان لیگ ارائه کرده پاسخ داد: به شدت این موضوع را تکذیب می‌کنم چرا که کادر فنی تیم سایپا فصل گذشته در خصوص طرح خود با بهروان رئیس سازمان لیگ صحبت کرد و وی قول پیگیری این موضوع را داد.

حال چرا تاکنون طرح ما مصوب نشده را باید از مسئولان پرسید.

به هر حال اگر نظارت کارشناسان در جهت بالا رفتن سطح فوتبال کشور باشد باید از آن استفاده کرد.

مربی تیم سایپا در خصوص وضعیت این تیم برای بازی مقابل پدیده بیان کرد: پس از پیروزی مقابل راه آهن  از لحاظ روحی خیلی بالا هستیم در طول این هفته 2 روز ریکاوری و یک استراحت کرده و از یک شنبه تمرینات خود را برای دیدار مقابل پدیده آغاز کردیم.

وی ادامه داد: با آنالیز روی پدیده متوجه شدیم آنها در بخش مالکیت توپ به خوبی عمل کرده  هم چنین هافبک‌های این تیم مهاجمان خود را به راحتی تغذیه می‌کنند تلفیق جوانی و تجربه نیز شاگردان مهاجری را در ارائه فوتبالی  زیبا یاری می‌کند.

از طرفی اگر بازیکنان سایپا مسائل فنی تمرین شده را به خوبی در زمین پیاده کنند امید می‌رود 13 امتیاز بازی را همراه با نمایشی تماشاگر پسند به دست آوریم.

پورغلامی، درخصوص حضور جواد نکونام در ترکیب ثابت سایپا برای دیدار مقابل پدیده اظهار کرد: در رابطه با ترکیب اصلی کادر فنی سایپا روز مسابقه تصمیم می‌گیرد و از قبل آن را رسانه‌ای نخواهد کرد، البته نکونام بازیکن با تجربه‌ای است و این تجربه به خوبی در بازی مقابل راه آهن نمایان شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار