قزوین؛

هیئت بازرگانی قزوین در راه نمایشگاه جهانی غذا در روسیه

یک هیئت بیست نفره متشکل از مدیران بخش دولتی و فعالان بخش خصوصی استان قزوین شهریورماه در نمایشگاه جهانی غذا حضور پیدا می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین در جلسه شورای بخش خصوصی که در استانداری برگزار شد، هدف اصلی از حضور در این نمایشگاه را بازاریابی و توسعه فروش محصولات دانست.

وی روسیه را یکی از بزرگ‌ترین خریداران کشمش استان دانست و گفت: با وجود توانمندی در حوزه تولید کشمش در بخش فروش و بازاریابی با مشکلات زیادی روبه‌رو هستیم و نمایشگاه غذا در مسکو نمایشگاه بسیار مهمی بوده و حائز اهمیت است.

کشاورز اظهارامیدواری کرد با ورود بخش خصوصی به این عرصه و حضور هیئت قزوینی درنمایشگاه جهانی غذا  گام‌های مهمی در راستای افزایش صادرات کشمش برداشته شود.

وی وجود یک انبار نگهداری کالاهای صادرشده قزوین به روسیه را ضروری دانست و افزود: وجود یک انبار کالا در روسیه موجب می‌شود تا صادرکنندگان با آسودگی خاطر بیشتری کالاهای خود را به این کشور ارسال کنند.

به گفته کشاورز اتاق بازرگانی قزوین قصد دارد تمهیداتی را برای تهیه یک انبار نگهداری کالا در روسیه بیندیشد تا صادر کنندگان دغدغه کمتری برای محصولات خود داشته باشند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.