پزشکیان: الزام ارائه لایحه برجام به مجلس مجددا بررسی شود

یک عضو کمیسیون ویژه برجام در واکنش به نحوه بررسی این کمیسیون در صورت عدم ارائه لایحه برجام به مجلس گفت: ضرورت ارائه لایحه برجام باید مورد بررسی کارشناسانه قرار گیرد.

پزشکیان: الزام ارائه لایحه برجام به مجلس مجددا بررسی شود"مسعود پزشکیان" عضو کمیسیون ویژه برجام در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نحوه رسیدگی این کمیسیون در صورت عدم ارائه لایحه برجام توسط دولت به مجلس اظهار کرد: ابتدا باید ضرورت ارائه لایحه برجام بوسیله دولت مورد بررسی کارشناسانه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه برجام باید از لحاظ حقوقی مورد بررسی قرار گیرد تا میزان نظردهی در کلیات آن مشخص شود، بیان داشت: بنده از ابتدا مخالف بحث و نظردهی بر روی مسائل تکنیکال در مجلس بودم زیرا مگر می‌شود، در مورد جراحی قلب در مجلس بحث کرد و بعد مورد رای‌گیری هم قرار داد.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو تصریح کرد: مجلس در مورد کلیاتی همچون نپذیرفتن مذاکرات و یا دستاوردها می‌تواند نظر دهد اما اینکه چرا اینطوری حرف زدن و یا اینگونه کردند، کار کارشناسی می‌طلبد که در مجلس تعداد کارشناسان این مسئله بسیار اندک هستند.

عضو کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش مجلس در ادامه افزود: کسی که علم، تجربه، تخصص، چندین دوره حضور در مذاکرات، امتیازگیری مثبت در مذاکرات داشته باشد، می‌تواند در مورد خوبی و یا بدی برجام بهتر نظر دهد.

پزشکیان گفت: بنده معتقدم مقام معظم رهبری و  شورای عالی امنیت ملی بهتر می‌توانند در مورد برجام نظر دهند.

عضو کمیسیون ویژه برجام با اشاره به سخن ولایتی مبنی براینکه بضاعت تخصصی و تکنیکال ما این آدم‌ها (گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای) بودند که کارشناسترین هستند، خاطرنشان کرد: حالا اگر شخصی می‌خواهد بالاتر از این افراد باشد که نظر دهد را باید پیدا کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار