حافظی در موضع انتقاد:

هیئت رئیسه شورا صوری است

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر گفت: برگزاری جلسات منظم یکی از ابعاد هیئت رئیسه است که متاسفانه این امر اجرا نمی‌شود.

هیئت رئیسه شورا صوری استرحمت‌الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص ایرادات وارده به هیئت رئیسه اظهار کرد: جلسات منظم هیئت رئیسه که یکی از ابعاد مهم آن است به طور منظم برگزار نمی‌شود و منشی‌ها فقط نقش اداره جلسات علنی را بر عهده دارند که این نشان از صوری بودن هیئت رئیسه دارد.

وی با اشاره به نقص نظارتی شورای شهر تصریح کرد: اصلاح طلب و اصولگرا از ضعف حوزه نظارتی شورا صحبت می‌کنند این در حالی است که باید اعضا تمام اختیارات تفویض شده به شهرداری را لغو کنند ، در آن زمان شهرداری به پای میز مذاکره می‌آید و قدرت به شورا باز می‌گردد و ضعف نظارتی برطرف می‌شود.

حافظی تاکید کرد: باید نگرش تحول گرایانه در شورا ایجاد کنیم.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر با بیان اینکه چمران، مسجد جامعی از سوی اعضا به عنوان کاندید هیئت رئیسه معرفی شده‌اند، گفت: تصمیمی برای کاندیداتوری در انتخابات ندارم اما مهدی چمران از سوی اصولگرایان و احمد مسجدجامعی از سوی اصلاح‌طلبان برای ریاست شورا در دوره سوم مطرح شده‌اند البته صحبت افراد دیگری هم به میان آمده که ممکن است مورد استقبال قرار نگیرند.

وی با اشاره به اهمیت حضور خبرنگاران در جلسه انتخابات بیان کرد: در نطق پیش از دستور نیز به اهمیت رسانه اشاره کردم که جلسه روز یکشنبه نیز با حضور خبرنگاران برگزار شود چه بسا که نقش رسانه بسیار مهم و تاثیرگذار در مطالب انتقال به جامعه است که نباید ابزار گروه یا فردی قرار بگیرد و تنها رسالت خود را به خوبی ایفا کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار