آغاز پیش ثبت‌نام پیاده روی اربعین از 15 شهریور

سازمان حج و زیارت اعلام كرد: متقاضیان پیش ثبت نام برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع) از 15 شهریور ماه می توانند در سامانه سماح این سازمان ثبت نام كنند.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان حج و زیارت اعلام كرد: متقاضیان پیش ثبت نام برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع) از 15 شهریور ماه می توانند در سامانه سماح این سازمان ثبت نام كنند.

در اطلاعیه سازمان حج و زیارت آمده است: به اطلاع مردم شریف و مؤمن ایران اسلامی می رساند با توجه به ضرورت برنامه ریزی برای حضور گسترده علاقمندان در مراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع) در كربلای معلی و با هدف تخمین تعداد متقاضیان حضور در این مراسم باشكوه، پیش ثبت نام اعزام های اربعین حسینی(ع) بصورت غیر كاروانی از روز یكشنبه مورخ 15 شهریور ماه 1394 در سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir آغاز خواهد شد كه اطلاعات تكمیلی در این خصوص متعاقباً در اطلاعیه های بعدی سازمان حج و زیارت اعلام خواهد شد.

از آنجایی كه كلیه متقاضیان پیاده روی اربعین می بایست گذرنامه دارای اعتبار تا پایان سال 94 را در اختیار داشته باشند لازم است متقاضیان در مدت باقیمانده نسبت به دریافت یا تمدید گذرنامه خود اقدام نمایند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۱:۵۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
سلام دوستان ببخشيد اين سايت ساماح براي ثبت نام بسته است. يا نام کاربري ميخواد خلاصه نميشه ثبت نام کرد لطفا بررسي کنيد . يا علي
آخرین اخبار