رهبر شیعیان نیجریه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

به یاری امام رضا(ع) بیش از 8 میلیون نیجریه‌ای را مسلمان کردم

زاکزاکی خطاب به امام رضا(ع) گفت: از تو می‌خواهم به ما کمک کنی تا جهان را به درک جدیدی از چهره واقعی اسلام برسانیم.

ابراهیم زاکزاکی، رئیس شیعیان نیجریه در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به ظهور گروه‌های تروریستی تکفیری در کشورهای اسلامی گفت: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی متوجه شدند اسلام در حال پیشرفت است بنابراین گروه‌های تروریست و تکفیری را ایجاد کردند تا این طریق با اسلام مبارزه کنند به طوریکه تمام این گروه‌ها ساخته و پرداخته آمریکا و اسرائیل هستند.

وی با بیان اینکه «مشهد با نام امام رضا (ع) در جهان شناخته می‌شود» تصریح کرد: سالانه میلیون‌ها نفر امام رضا (ع) را زیارت می‌کنند و وقتی به زیارت ایشان می‌آیند با شخصیت و معارف آن حضرت آشنا می‌شوند که این مسئله باعث می‌شود مسلمانان با هم متعهد شوند.

زاکزاکی که تاکنون بیش از 8 میلیون نیجریه‌ای را مسلمان کرده است در خصوص بهترین هدیه‌ای که از امام رضا (ع) دریافت کرده گفت: وقتی به زیارت امام رضا (ع) می‌آیم و با آن حضرت ارتباط برقرار می‌کنم این ارتباط در بازگشت به کشورم و زمانی که مردم را به اسلام دعوت می کنم باعث می‌شود عده‌ای زیادی آموزشهای مرا بهتر بفهمند و با کلیتی از زندگی ائمه و مصائب آنها آشنا شوند.

وی اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی ایران و در جریان پیروزی انقلاب در سال 1980 به ایران آمدم و به مشهد و زیارت امام رضا (ع) رفتم که این سفر آغاز آشنایی بنده با آن حضرت بود.

رهبر جنبش اسلامی نیجریه در پایان خطاب به امام رضا (ع) بیان داشت: یا امام رضا (ع) تو می دانی که در این دنیا چه می گذرد و دشمنان سعی می کنند چهره اسلام را تخریب کنند. از تو می خواهم به ما کمک کنی تا جهان را به درک جدیدی از چهره واقعی اسلام برسانیم.







انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار