قم؛

حضور رئیس فدراسیون کاراته در تمرینات تیم ملی کاراته در قم

علیرضا سمندر رئیس فدراسیون کاراته از تمرینات تیم ملی کاراته ‌در قم پیش از اعزام به مسابقات آسیایی ژاپن بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم:علیرضا سمندر رئیس فدراسیون کاراته در حاشیه بازدید از تمرینات تیم ملی کاراته ‌در قم پیش از اعزام به مسابقات آسیایی ژاپن با بیان اینکه مشکلاتی که بر سر آماده‌سازی تیم‌های ملی مردان و زنان در زمینه مالی داشته‌ایم گفت: در این زمینه ملی‌پوشان ما شرایط را درک کرده‌‌ و با روحیه و انگیزه زیادی در پی کسب موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه ژاپن میزبانی این دوره از مسابقات را به عهده گرفته است و ممکن است از امتیاز میزبانی خود استفاده  کند ولی تیم ملی کاراته ایران نیز افتخارات بسیاری دارد و سالیان سال است که ‌ در بین تیم‌های بر‌تر آسیا بوده ایم و حتی در چند دوره توانسته‌ایم ژاپن را کنار بزنیم و قهرمان آسیا شویم.

رئیس فدراسیون کاراته  مهدی عمو زاده،‏ علیرضا کتیرایی، مجید عبدالحسینی را از جمله ستاره های کارته استان قم دانست و تصریح کرد: امروز امیر مهدی‌زاده ‌در سطح اول کاراته جهان جای دارد.

در حاشیه این بازدید عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: از میزبانی اردوی تیم ملی کاراته در استان قم بسیار خوشحالیم و امیدواریم این ورزشکاران و قهرمانان که در مسابقات بین‌المللی حضور پیدا می‌کنند و سفیران معنوی کشور هستند در ترویج و ابلاغ دین مبین اسلام به سراسر جهان کوشا باشند.

عابدی با اشاره به وجود مربیان و اساتیدی همچون غلامرضا دباغیان و علیرضا کتیرایی و قهرمانان ارزنده‌ای به نام امیر مهدی‌زاده در استان گفت: این عزیزان ازافتخارات کشور و مردم قم هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: امیدواریم تمام نفرات تیم ملی کاراته ایران دست پر از مسابقات آسیایی بازگردند و جام قهرمانی را از آن خود کنند چون توانایی انجام این کار را دارند.

اردوی تیم ملی کاراته ایران تا روز جمعه در قم برگزار می‌شود و روز شنبه اعضای تیم ملی به مسابقات آسیایی ژاپن اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: تمرینات ، تیم ملی ، کاراته ، قم ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.