قم؛

حضور کاراته‌کاهای باشگاه آوای‌رزم قم در مسابقات جهانی شیتوریو

مربی باشگاه کاراته آوای‌رزم استان قم گفت: کاراته‌کاهای این باشگاه به نمایندگی از قم در مسابقات جهانی کاراته حضور دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: پیمان نظری مربی باشگاه کاراته آوای رزم از حضور کاراته‌کاهای توانمند این باشگاه در مسابقات کاراته قهرمانی مردان جهان خبر داد و گفت: این رقابت‌ها با حضور چهره‌های شاخص کاراته از نقاط مختلف دنیا در سبک شیتوریو یونیون برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کاراته‌کاهای شرکت‌کننده در مسابقات جهانی سبک شیتوریو یونوین از امروز رقابت خود را برای کسب عناوین برتر اوزان مختلف آغاز می‌کنند افزود: رقابت‌ آنها تا تعیین نفرات اول تا سوم تمام وزن‌ها تا جمعه شب 27 شهریورماه ادامه می‌یابد.

نظری تعداد کاراته کاهای شرکت کننده در این مسابقات را 200 نفر اعلام کرد و افزود: تهران میزبانی این رقابت‌ها را بر عهده دارد که کاراته کاها از کشورهای مختلف جهان و نفرات اول تا سوم مسابقات کشوری سبک شیتوریو یونیون به رقابت می پردازند.

مربی باشگاه کاراته آوای‌رزم استان قم از آمادگی مناسب این تیم برای مسابقات قهرمانی کشور گفت و خاطر نشان کرد: کاراته‌کاهای باشگاه ما علاوه بر مسابقات جهانی سبک شیتوریو، در تمام رده‌های سنی روزهای اول تا سوم مهرماه به میزبانی استان همدان در رقابت‌های سبک شوتوکان نیز به مصاف حریفان می‌روند .

وی به درخشش کاراته کاهای باشگاه آوای رزم اشاره کرد و گفت: در مسابقات قهرمانی کاراته کشور که در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم برگزار شد با شایستگی صاحب 64 مدال رنگارنگ کشوری را بدست آوردیم.

نظری در پایان گفت:  کادر فنی باشگاه کاراته آوای‌رزم قم در دو رقابت جهانی و کشوری پیش‌رو با سرمربیگری قهرمان ارزنده کاراته ایران و جهان یعنی مجید عبدالحسینی، مربیگری پیمان نظری و علیرضا نظری نماینده سبک شوتوکان جهانی WSKF استان قم به مصاف حریفان می‌رود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کاراته ، درخشش ، حضور ، مسابقات ، جهانی ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.