مسئولی که شخصا صفحه اینستاگرام خود را به روز می کند

عضو مذاکره کننده ارشد تیم هسته ای کشورمان گفت : اکثر کامنت های کاربران برایم می گذارند را می خوانم.

 به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان دکتر حمید بعیدی نژاد مدیر کل سیاسی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه صفحه منتسب به شما در اینستاگرام را چه کسی بروز رسانی می کند، پاسخ داد: این صفحه توسط شخص خودم مدیریت می شود  و تمام پست ها را شخصا قرار می دهم"  تا آنجا که بشود کامنت ها را می خوانم و به آن ها پاسخ می دهم.
وی ادامه داد: در هیچ یک از شبکه های مجازی به جز اینستاگرام عضو نیستم. 
بعیدی نژاد همچنین  در پاسخ به دیگر سوال ، پاسخ داد: در حین مذاکرات اتفاقی مهم در امر خبر نگاری رخ داد. به گفته ایشان، بسیاری از خبر ها و گزارش های خبرنگاران ایرانی در خبرگزاری های غربی ترجمه شد و منبع قرار گرفت. به گفته ایشان در طول مذاکرات، جریان خبری که هموراه از طرف غرب به ایران بودو در جهت عکس تغییر مسیر داد تا جایی که خبر گزاری های غربی، خبر های ایرانی را منبع قرار می دادند.

به جز اینستاگرام هیچ صفحه رسمی در فضای مجازی ندارم

ایشان همچنین ادامه دادند: یکی از جلوه هایی که ما در حین مذکرات شاهد آن بودیم، پوشش رسانه ها بود. برخی از این اخبار البته زائیده اذهان تهیه کننده آن بود و گویا به صورت غیر رسمی اظهار نظر می شد. اما عمده اخبار زحمت خبرنگاران در داخل کشور بود که تحولات سیاسی و مذاکران هسته ای را با کشور های 5+1 به طور دقیق پوشش می دادند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار