برنامه «فرآهنگ» مانند لالایی شبانه است

فرآهنگ تلفیقی از خواندن کتاب همراه با موسیقی است، که زیر کلام گویندگان همیشه موسیقی همراهی می‌کنند.

مریم مقدسی تهیه‌کننده رادیو در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه‌های خود گفت: در برنامه «چاپ اول» به معرفی تازه‌های نشر کشور می‌پردازیم در بخش «سربانگ» به سراغ فرهیختگان و افراد برجسته می‌رویم و درباره نقش کتاب در زندگی آنها صحبت می‌کنیم هدف ما از این برنامه شاید جمله‌های افراد موفق و بزرگان کتاب برای ترویج کتاب‌خوانی مؤثر باشد.

وی افزود: بخش «قفسه» علاوه بر معرفی کتاب به روایت ناشر به جزئیات و تازه‌های نشر کتاب‌های معرفی شده می‌پردازیم. همچنین در بخش «کتاب نت» کتاب‌های گویایی که تا به حال منتشر شده را با صدای کسی که روایت می‌کند پخش می‌کنیم.

وی مطرح کرد: با نویسنده، مترجم، ویراستار و تصویرگر در بخش اهل قلم در خصوص گردآوری کتاب مورد نظر آن روز صحبت می‌کنیم.
برنامه چاپ اول روزهای دوشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ساعت 11/30 تا 12 با بهاره برهانی به عنوان کارشناس مجری از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

در ادامه مقدسی در خصوص برنامه «فرآهنگ» گفت: «فرآهنگ» تلفیقی از خواندن کتاب همراه با موسیقی است ضمن اینکه در هر برنامه  کتاب‌هایی که هدفشون یاد دادن یک سری موضوعات اخلاقی و اجتماعی است معرفی می‌کنیم گویندگان زمانی که کتاب را می‌خوانند زیر کلام آنها همیشه همراه با موسیقی است این بخش مانند لالایی شبانه اما همراه با آموزش است.

در پایان در خصوص برنامه‌ »کوبه» خاطرنشان کرد: در برنامه «کوبه» جدترین اخبار و رویداد‌های فرهنگی را مطرح می‌کنیم، به خاطر رسالت رادیو فرهنگ که اشاعه و ترویج فرهنگ است اخبار فرهنگی را پوشش می‌دهیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار