بجنورد؛

نمایندگان مجلس خبرگان سرداران جبهه فرهنگی هستند

حجت الاسلام والمسلمين يعقوبي گفت: نمایندگان مجلس خبرگان سرداران جبهه فرهنگی هستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، امام جمعه بجنورد ظهر امروز(13 شهریور) در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به نشست اخير مجلس خبرگان رهبري، نمايندگان مجلس خبرگان  را سرداران جبهه فرهنگي دانست و افزود: رهبري همانند ديده باني به تمام مسائل اشراف دارد و آنها را رصد ميکند.
 
وی با اشاره به انتخابات پیش رو که از مهم ترین انتخابات است افزود: مردم ولایتمدار همیشه در صحنه  با حضور و انتخاب دقیق و با بصریت خود باید ضربه محکمی بر نقش های دشمنان وارد کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمين يعقوبي با اشاره به سخنان رهبری درمورد موضوع هسته اي گفت: موضوع برجام باید مسیر قانونی خود را طی کند و چون این موضوع تعهد آور است باید طبق قانون اساسی با آن برخورد شود.
 
وي با توجه به تهديد هاي آمريکا گفت: آمريکا هنوز 200 سال عقب تر فکر ميکند واین در حالی است که ايران دیگر ايران 200 سال پيش نيست.
 
امام جمعه بجنورد ضمن تبريک روز تشکيل تعاون اظهار داشت: تعاوني ها باعث ایجاد همياری دولت و مردم هستند چراکه این تعاونیها سرمايه هاي کوچک را به سرمايه هایی عظیم تبدیل می کند و باعث رفاه و آسایش مردم و همچنین سرمايه گذاران می شود.
 
انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.