شیراز؛

پلمپ 135 واحد صنفي متخلف در شيراز

رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان فارس از پلمپ 135 واحد صنفي متخلف و جمع آوري بيش از 5 هزار قليان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ علي ذوالقدري گفت: در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اخلاقي و اجتماعي در سطح صنوف واماكن عمومي، برخورد با عرضه كنندگان وفروشندگان قليان در كافي شاپها ، چايخانه ها ، قهوه خانه ها و سفره خانه ها ي سنتي در دستور كار ماموران اداره نظارت بر اماكن اين پليس قرار گرفت.

وي ادامه داد: مأموران از ابتداي سال جاري تا كنون ضمن بازديد ونظارت از تعدادي واحد صنفي تعداد پنج هزار و 926 عدد قليان جمع آوري كردند.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه در اين راستا 135 واحد صنفي متخلف نيز پلمپ شد، افزود: برخورد با اين موضوع در سطح شهر شيراز به صورت جدي در دستور كار اين پليس قرار دارد.

سرهنگ ذوالقدري با اشاره به عملكرد مأموران اين پليس در راستاي برخورد با باغ هاي مجالس متخلف نيز گفت: در چند سال اخير شهر شيراز با پديده اي به نام باغهاي مجالس عروسي مواجه بوده كه بعضي از آنها مرتكب اعمال ورفتارهاي هنجار شكن و ضد ارزش در جامعه از جمله برگزاري مجالس عروسي مختلط ، پخش موسيقي غير مجاز و عدم رعايت شئونات اسلامي كرده و تعدادي از افراد نيز با ايجاد سد معبر وراه اندازي كاروان هاي جشن و شادي زمينه ايجاد بي نظمي ونارضايتي شهروندان را فراهم مي كنند.

وي گفت: موضوع برخورد با اينگونه متخلفان در دستور كار قرار گرفته و اكيپ هاي گشت كنترلي و نظارتي اين پليس طي بازديدهاي مكرر از باغهاي مجالس، از فعاليت 71 باغ مجالس عروسي جلوگيري به عمل آورده و پلمپ شدند.

سرهنگ ذوالقدري با اشاره به اينكه برخورد با اينگونه موارد به صورت مستمر در دستور كار اين پليس قرار خواهد داشت، افزود: شهروندان مي توانند اخبار و اطلاعات خود پيرامون اينگونه موارد را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ



برچسب ها: پلمپ ، واحد ، صنفی ، متخلف ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.