شیراز؛

اعزام 110 هزار مددجو به سفرهای زیارتی تا پایان سال

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در شیراز از اعزام بیش از 110 هزار مددجوی این نهاد به سفر های زیارتی مشهد مقدس و کربلای معلی تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان فارس، میرشکار در جمع مسئولان فرهنگی و مدیران خوابگاه های کمیته امداد استان فارس گفت: کمیته امداد در رویکرد جدید بنا دارد بیش از گذشته از مشارکت خیران بهره مند شود.

وی ادامه داد: یکی از فعالیت هایی که در بخش فرهنگی کمیته امداد قرار است توسعه پیدا کند اعزام مددجویان به اردو های زیارتی است که امسال تاکنون 30 هزار نفر به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار اردوی زیارتی کربلای معلی برای مددجویان راه اندازی شده است افزود: در دور نخست این اردوها هفته گذشته حدود 136 نفر به کربلای معلی اعزام شدند که این آمار تا پایان امسال به 10 هزار نفر خواهد رسید.

میرشکاری با اشاره به اینکه در سفرهای زیارتی مشهد مقدس برای هر مددجو 3میلیون ریال و برای کربلای معلی برای هر نفر حدود 6 میلیون ریال هزینه می شود افزود: تمام هزینه های سفرهای زیارتی مددجویان از سوی خیران نیک اندیش پرداخت می شود.

وی هدف از سفر خود را به استان فارس تبیین رویکرد های جدید کمیته امداد در حوزه فرهنگی و بازدید از فعالیت های اردوگاه شهید ربانی و کانون فرهنگی شیراز عنوان کرد و بر رویکردهای جدیدکمیته امداد در سال جاری نظیر تعمیق باور های دینی خانواده ها، ارتقای سطح فکری نیرو های امدادگر ، انتقال پیام های فرهنگی به خانواده های مددجویان،فراهم شدن زمینه ازوداج جوانان و زناان سرپرست خانوار تاکید کرد.

وی افزود: استان فارس یکی از استان های پیشرو و پرتلاش در عرصه فرهنگی است که می تواند در زمینه های مختلف گره گشای مشکلات فرهنگی و معیشتی مددجویان باشد.

انتهای پیام/ی



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.