پروفسور سمیعی:ایرانیان گدا نیستند و یارانه نمی خواهند

پروفسور سمیعی در برنامه زنده گفت: ایرانیان یارانه نمی خواهند، علم ودانش می خواهند.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان  پروفسور سمیعی که جمعه شب در یکی برنامه زنده تلویزیونی در شبکه پنجم سیما حاضر شده بود به بیان برخی از اقدامات و برنامه های خود در حوزه پزشکی پرداخت اما در پایان سخنان خود اظهارات متفاوتی را بر زبان آورد.

این دانشمند برجسته ایرانی که هم اکنون در خارج از کشور زندگی می کند و از طریق تماس تصویری با استودیو برنامه زنده ارتباط برقرار کرده بود، گفت: ایرانیان یارانه نمی خواهند، این را باید بگوییم.  ایرانیان علم و دانش می خواهند. ایرانیان گدا نیستند که به آنها یارانه بدهیم باید به آنها علم و دانش بدهیم.
 
او با تاکید بیشتر ادامه داد: ایرانیان همواره به تحصیل علم توجه داشته و به دنبال علم و دانش هستند نه اینکه بخواهند چند دلار بیشتر کسب کنند.

منبع: شفاف
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۰۱ آذر ۱۳۹۴
با کمال احترام برای جناب آقای دکتر
پولهایی که بیش از پیش به خاطر گرانی آب و برق و گاز و نان ازمردم میگیرن مازادشو بعدا بصورت یارانه به مردم میدن ..اصن بحث گدایی نیست حق طبیعی هر خانوار ...از نظر دینی و شرعی فقیر و غنی نداره........
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۴:۲۹ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
سلام . بسیار علی کاش میشد آن قدر که به فکر شکم بودند به فکر علم بودن ما حتی علم راهم به خاطر پول میخواهیم نه به خاطر خود علم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
دمش گرم افسوس که مسئولین ما متحجرند و ریا کار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
مطمئنید جناب دکتر؟!
ایرانیان دنبال پول نیستند؟
پس این همه اختلاس و دزدی و سرشکستن در صف سبد کالا و شلوغی خودپردازها در شب واریز یارانه ووووو همش به خاطر علم و دانش بوده نه پول.