قم؛

ارائه 6 نرم افزار کاربردی در حوزه علمیه خواهران

امروز از شش نرم افزار به نام‌های شیدای امین به دو زبان فارسی و انگلیسی و نرم افزار دیدگاه مکاتبات، کوثر نت، گردش اخبار و آمار و اطلاعات رونمایی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ پیش از ظهر امروز مراسم رونمایی از شش نرم‌افزار علمی و پژوهشی در مکتب  نرجس (س ) برگزار شد.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران از این شش نرم‌افزار بیان کرد:چهار نرم افزار این مجموعه کاربردی، عملیاتی برخلاف نرم افزارهایی است که به طور معمول فقط برای اطلاع رسانی هستند که مجموعه این نرم‌افزارها به بانک‌های اطلاع‌رسانی مرکز حوزه علمیه خواهران متصل هستند و می‌توانند از طریق موبایل طی یک ارتباط دو طرفه با کاربر می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.
 
وی خاطر نشان کرد:  نرم افزار کوثر نت با شبکه موبایلی به سرعت در حال پیشرفت است ،که مربوط به جامعه اساتید است که 180 گروه و بیست هزار نفر عضو دارد و با مدیریت و بهره‌برداری طلاب از این سامانه، اجتماع و اعتماد این مجموعه را به خود جلب کرده است.
 
وی تصریح کرد: نرم افزار دیدگاه برای مکاتبات تلفن همراه و دیدن فعالیت‌های کاربر است و نرم افزار گردش اخبار برای مشاهده اخبار مرکز و اطلاع‌رسانی است که کاربران در این زمینه نیازی به هزینه‌ برای مشاهده اخبار ندارند.
 
وی در پایان افزود: با توجه به مظلومیت حضرت خدیجه(س)، هیچ نرم‌افزاری درباره زندگی‌نامه ایشان در وب‌سایت‌ها نداریم؛ از این رو نرم افزار شیدای امین محصول جدید در راستای آشنایی با ام المؤمنین حضرت خدیجه(س) است که به راحتی در موبایل نیز قابل دسترسی است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.