عملیات عمران جاده ای تا پنجم مهرماه جاری در راه های البرز متوقف شد

رییس پلیس راه البرز گفت که باتوجه به نزدیکی به روزهای پایانی فصل تابستان و افزایش سفرهای برون شهری، عملیات جادهای در راه های این استان متوقف شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رضا اکبری روز یکشنبه افزود: اجرای هرگونه عملیات عمرانی اعم از روکش آسفالت و گاردریل کوبی تا پنجم مهر ماه جاری ممنوع شده است.

وی اضافه کرد: ماه شهریور به عنوان پرترددترین ماه سال است و ازابتدای ماه جاری 14میلیون و 594هزارو 345 تردد در راه های استان البرز به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13درصد افزایش سفر داشته ایم.

اکبری خاطرنشان کرد: درماه شهریور امسال چهارنفر جان خود را در راه های استان البرز ازدست دادند که نسبت به مدت مشابه 56درصد کاهش نشان می دهد.

وی گفت: درهمین مدت 32نفر به دلیل سوانح رانندگی مصدوم شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو برابر شده است.

رییس پلیس راه البرز افزود: با توجه به اوج سفرهای تابستانی، 70تیم پلیس راه و 120 پاس پیاده درسطح محورهای استان البرز مستقر شده اند.

وی گفت : دراین مدت ایمن سازی و اجرای طرح های مختلف کنترل ناوگان حمل مسافر و باربری و همچنین استقرار دوربین های نظارتی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق بررسی های به عمل آمده خستگی و خواب آلودگی بیشترین تصادفات در ماه جاری بوده و موجب می شود تا راننده درهنگام شب به تابلوهای مختلف اخباری و اخطاری بی توجه باشد.

اکبری گفت: اوج خواب آلودگی رانندگان درهنگام شب بین ساعات یک بامداد تاشش صبح و هنگام روز بین ساعات 13تا 16 بعدازظهر است .

استان البرز در مسیر 14استان کشور قرار دارد و 18 درصد ترافیک کشور دراین استان است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار