استاندار تهران در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

بهره‌برداری از 50 هزار واحد مسکن مهر در استان تهران

استاندار تهران گفت: 50 هزار واحد مسکن مهر در سطح استان تهران چهارشنبه این هفته به بهره‌برداری می رسد.

بهره‌برداری از 50 هزار واحد مسکن مهر در استان تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان سید حسین هاشمی استاندار تهران در حاشیه دومین جلسه شورای مسکن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسکن مهر مشکلات زیادی داشت و دولت یازدهم تصمیم گرفت با وجود تمام مشکلات آن را به اتمام برساند.

وی افزود: برای تسهیل در تکمیل و واگذاری واحدهای مسکن مهر وام مسکن مهر از 25 میلیون تومان به 30 میلیون تومان افزایش یافته است.

استاندار تهران اضافه کرد: 15هزار واحد مسکن مهر تا یک ماه آینده آماده بهره‌برداری است و همچنین 2 هزار و 800 واحد مسکن مهر در پیشوا، به صورت شخصی سازی و خود مالکی ساخته شده و مشکلاتی در 2 بلوک این واحدها ایجاد شده بود که با همکاری دفتر فنی استانداری گزارش کارشناسی آن ارائه شد تا با بهره‌مندی از تخصص اساتید مجرب مقاوم‌سازی شود.

وی بیان کرد: در جلسه شورای مسکن اختلاف نظر بانک مسکن و شرکت شهرک‌های عمرانی مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار تهران تصریح کرد: سال گذشته با مشکلاتی در تکمیل مدارس مسکن مهر مواجه بودیم که امسال مشکلات جدی تر است و براین اساس تمامی دستگاه‌های اجرایی مسئول با ابتکار خاص خود در حال حل این مسئله هستند و امیدواریم تا سال آینده مشکلات آموزشی واحدهای مسکن مهر استان حل شود.


انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۱۹:۵۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
درکشورموفق خانه کالای مصرفی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
مسکن مهر بدون زیرساخت حمل و نقل بدون مونوریل بدون ریل باس خصوصا هشتگرد نبود
آخرین اخبار