معاون عمرانی استانداری تهران خبر داد:

بهره‌برداری از 85 پروژه عمرانی با 181 میلیارد تومان اعتبار در شهرستان ملارد

معاون فنی و عمرانی استان‌داری تهران گفت: 85 پروژه عمرانی در حوزه‌های بهداشتی ، عمرانی ، شهری و ... با اعتباری بالغ بر 191 میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن کریمی معاون عمرانی استانداری تهران، در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی این شهرستان که با حضور جمعی از مسئولان منطقه‌ای و محلی برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت و گرامیداشت هفته دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی متعددی در سطح شهرستان‌های استان تهران به مرحله بهره‌برداری می‌رسد که اکثریت قریب بالتفاق آنها مشمول طرح‌های نیمه تمام می‌شود که عملیات اجرایی آن به پایان رسیده است.
وی افزود: در همین راستا در شهرستان ملارد نیز 85 پروژه عمرانی  و با اعتباری بالغ بر 181 میلیارد تومان در حوزه‌های متعدد عمرانی، بهداشتی، شهری و ... بصورت رسمی افتتاح خواهد شد.


کریمی در خصوص استادیوم ورزشی شهرستان ملارد عنوان کرد: پروژه ورزشگاه 5 هزاری نفری این منطقه یکی از طرح‌های برجسته شهرستان ملارد به شمار می‌رود که با توجه به اعتباراتی که دولت در سفر رئیس جمهور به این منطقه مد نظر قرار داده تا پایان سال 95 به بهره‌برداری می‌رسد.


گفتنی است، در اولین روز آغاز هفته دولت 60 میلیارد ریال پروژه عمرانی در قالب‌های بهسازی و آسفالت معابر پیاده‌رو و سواره‌رو ، زیرسازی و جدول‌گذاری  و 80 میلیارد ریال طرح عمرانی در قالب خرید ماشین‌آلات امور شهری و آتش‌نشانی و آسفالت و نوسازی معابر در بخش صفادشت شهرستان ملارد بصورت رسمی به بهره‌برداری رسید.


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار