صرف هزینه برای آب بندی تونل توحید لازم نبود

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل گفت: موقعیت تونل توحید شمالی – جنوبی است، از این رو صرف پول زیاد برای آب بندی تونل عقلانی نبود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد دنیامالی در تذکر پیش از دستور با اشاره به اظهارات یکی از اعضای شورای شهر درباره تونل توحید اظهار کرد: دوستان بهتر است در مسائل غیر تخصصی وارد نشوند و اگر در مسئله‌ای ابهام دارند، با پرسش سوال، جواب کارشناسی را دریافت کنند.

دنیامالی گفت: در طول عمرم یک آمپول نزده‌ام و در این حوزه و حوزه پزشکی نیز ورود نمی‌کنم، و بهتر است دیگران نیز به صورت تخصصی در این زمینه اظهار کنند.

دنیامالی ادامه داد: تونل توحید در جریان روند آب بندی است و این تونل در مسیر شمال به جنوب قرار دارد و مشکلات آن کمتر است، چرا که اگر در مسیر شرقی به غربی بود، بدنه تونل مورد تخریب قرار می‌گرفت، از همین رو عقل ایجاب می‌کند که برای آب بندی تونل، پول زیادی به دلیل قرار گرفتن موقعیت آن، خرج نشود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل ادامه داد: شاه لوله‌های انتقال آب شهری در این تونل قدیمی است، چرا که در زمان طراحی تونل، بحث غیر مشروب بودن آب مطرح شده بود اما با آزمایشات مشخص شد که آب قابل شرب است و در حال حاضر نیز آب بندی تونل انجام می‌شود و مشکلی وجود ندارد و اینکه گفته می‌شود دریاچه در تونل راه افتاده، مطالب ژورنالیستی است که نباید به آن پرداخته شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار