جشنواره زنان و تولید ملی باید نگاه ها را نسبت به زنان تغییر دهد

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: این نمایشگاه باید نگاه ها را نسبت به زنان تغییر دهد، چرا که زنان سرپرست خانوار با توجه به آسیب هایی که دیده اند بسیار قوی تر از مردان فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در آیین افتتاح هفتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی شهرداری تهران ، اظهارکرد: این نمایشگاه به همت همکاران ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار برگزار شده است که زنان ایرانی و مسلمان نقش بی بدلیلی در تربیت نسل پاک، مبارز و مجاهد دارند.

وی افزود: نگاه اسلام به زن نسبت به سایر ادیان متفاوت است. به این معنی که اسلام معتقد است زن با مرد متفاوت است و موجودی کریم و استثنا آفریده شده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره بر رعایت عدالت نسبت به زنان در مدیریت شهری گفت: در گذشته بسیاری از امکاناتی که در شهر وجود داشت، برای مردان بود و شهرداری تهران نیز در راستای رفع این مشکل و ایجاد عدالت شهربانوها، بوستان های مختص بانوان و فضاهای ورزشی را احداث کرد.

حجت الاسلام و المسلمین امرودی عادلانه برخورد کردن مدیریت شهری با حقوق بانوان را از افتخارات شهرداری عنوان کرد.

وی ویژگی ممتاز این نمایشگاه را حضور زنان سر پرست خانوار دانست و گفت: این نمایشگاه باید نگاه ها را نسبت به زنان تغییر دهد. زنان سرپرست خانوار با توجه به آسیب هایی که دیده اند بسیار قوی تر از مردان فعالیت می کنند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه با تولید ملی لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاوتی است که کیفیت محصولات موجود در این نمایشگاه از بالاترین سطح در کشور و خاورمیانه برخوردار است و نکته بعدی قیمت مرقون به صرفه تمامی محصولات موجود در نمایشگاه است.

وی یکی از ویژگی های این  نمایشگاه را تخفیف 20 تا 30 درصدی تمامی محصولات دانست و گفت: علاوه بر این تخفیف براساس بودجه ای که شورای شهر در نظر گرفته است، 50 درصد از بودجه محصولات مربوط به حجاب و عفاف توسط ما به دانشجویان پرداخت می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار