جان کربی: آمريکا قصد دارد شماری از پناهجويان سوری را اسکان دهد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از تصمیم این کشور برای اسکان شماری از پناهجویان سوریه خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «جان کربی» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در گفتگو با سی ان ان گفت اسکان شماری از پناهجویان سوری از جمله گزینه هایی است که این کشور برای کمک به حل بحران پناهجویان در اروپا مد نظر دارد.
 
وی  افزود: در حال حاضر نمی توانم بگویم که آمریکا چه تعداد پناهجو را خواهد پذیرفت چرا که واشینگتن اکنون در حال بررسی گزینه های مختلف در این زمینه است. با این حال اسکان شماری از این مهاجران غیرقانونی یکی از گزینه هایی است که ما مد نظر داریم اما هنوزدرباره زمان بندی این اسکان و اینکه چه تعداد مهاجر در آمریکا اسکان داده می شوند مشخص تصمیمی اتخاذ نشده است.
 
وی گفت ما به این علت این افراد را پناهجو قلمداد می کنیم که آنان در حال فرار از روی ترس هستند، این بدان معنا نیست که شماری از این افراد به دنبال اسکان دایمی درمحلهای دیگر نخواهند بود .  
وی گفت اگرچه شمار زیادی از مهاجران غیرقانونی از درگیری درسوریه فرار می کنند اما در میان آنها پناهجویانی از کشورهای دیگر نیز وجود دارند.  
 
کربی گفت این احتمال وجود دارد که در میان این پناهجویان اعضای داعش و القاعده نیز وجود داشته باشند که در تلاشند خود را به اروپا برسانند. این مسئله را نمی توان رد کرد. با این حال زمانی که به تصاویر نگاه می کنیم بیشتر این افراد خانواده های پناهجو هستند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
انها قصد کمک ندارند می خواهند سرزمین سوریه را خالی از سکنه کنند و بعد آن را دو دستی تقدیم اسراییل کنند تا یهودیان را ساکن آنجا کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
بازامریکاداره چهره کثیفشوپشت نقاب یه پدرنگران پنهان میکنه
آخرین اخبار