نماینده ولی فقیه در ایلام:

اگر ولایت فقیه نبود اکنون داعش بر ایران حکومت می کرد

نماینده ولی فقیه در استان ایلام "بصیرت و آگاهی مردم" و "وجود رهبری بصیر و انقلابی" را از عوامل اقتدار ایران اسلامی خواند و گفت: اگر در فتنه ۸۸ آمریکا پیروز می شد، اکنون داعش بر ایران حکومت می کرد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت الاسلام و المسلمین لطفی، در جمع، مسئولان، اساتید و طلاب حوزه علمیه صاحب الزمان (عج) ایلام، در خصوص تاریخچه حوزه و نقش روحانیت در جامعه، ابراز داشت: تمام تحولات و قیام های قبل و مرتبط با انقلاب اسلامی علیه طاغوت و نظام سلطه با تکیه بر روحانیت و علما بوده و بر کسی پوشیده نیست که نقش تاثیرگذار علما و روحانیت همیشه در جامعه تعیین کننده بوده و خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در ایلام با تاکید بر ضرورت بصیرت افزایی آحاد جامعه به ویژه طلاب، افزود: دشمنان در صددند که از درون جامعه و به وسیله عوامل داخلی و افراد ساده لوح، به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزنند و آن را تضعیف کنند، اما با بصیرت افزایی مردم و تدابیر رهبر فرزانه انقلاب، هرگز نمی توانند نفوذ کرده و نقشه های شوم خود را اجراء کنند. در جریان هسته ای  هم می خواستند راه نفوذی را پیدا کنند که ناکام ماندند.

وی در ادامه با اشاره به جنگ جمل و عده ای از یاران حضرت امیر (ع) که به علت بی بصیرتی دچار تردید شده و حق و باطل را ازهم تشخیص ندادند، ابراز داشت: در فتنه 88 هم عده ای بی بصیرت اصل مترقی ولایت فقیه را زیر سئوال برده و با آن مخالفت کردند، لذا مردم همواره باید بصیرت خود را افزایش دهند و در مسیر ولایت و رهبری گام بردارند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان ایلام دو عامل "بصیرت و آگاهی مردم" و "وجود رهبری بصیر و انقلابی" را از عوامل اقتدار ایران اسلامی خواند و گفت: این دو عامل مهم، خشم آمریکا را برانگیخته است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی یادآور شد: اگر در فتنه 88 آمریکا پیروز می شد، اکنون داعش بر ایران حکومت می کرد، اما رهبر بصیر انقلاب، جامعه را با بصیرتش دگرگون کرد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام در پایان،تقوا و جدیت در تحصیل را از عوامل موفقیت طلاب برشمرد و خطاب به آنان گفت: باید بدون هیچ دغدغه ای درس بخوانید و تقوا پیشه کنید تا بتوانید در آینده، اثرگذار باشید.



منبع: خبرگزاری حوزه

انتهای پیام/
برچسب ها: ولی فقیه ، داعش ، فتنه ، بصیرت ، تقوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار