مراسم وداع با شهدای گمنام امشب در امامزاده حسن(ع) تهران

مراسم وداع با پیکر مطهر دو شهید گمنام امشب 22 شهریور ماه 94 مصادف با شب شهادت امام جواد(ع) از ساعت 20 تا 22 در صحن امامزاده حسن(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ابویی، رئیس خانه شهریاران جوان گفت: روز دوشنبه 23 شهریور ماه 94 مصادف با سالروز شهادت امام جواد(ع) پیکر مطهر دو شهید گمنام در منطقه 17 تهران به خاک سپرده خواهد شد. 

وی اضافه کرد : یکی از این دو شهید گمنام از غواصان شهید عملیات کربلای 4 است که در سن 24 سالگی در سال 64 و در جزیره ام الرصاص به شهادت رسیده است و شهید دیگر سال 62 در جزیره مجنون و در عملیات خیبر در سن 20 سالگی به شهادت رسیده است.

ایوبی افزود: مراسم تشییع این شهدا ساعت 15 از میدان گلچین واقع در منطقه 17 تهران ملقب به دارالشهدای تهران آغاز می‌شود و تا بوستان زمزم واقع در خیابان شهید غلامرضایی ادامه خواهد داشت و بعد از برگزاری مراسم خاکسپاری با سخنرانی محمد باقر قالیباف شهردار تهران پیکر مطهر شهدا در بوستان تدفین خواهند شد.

رئیس خانه شهریاران جوان در ادامه تصریح کرد: مراسم وداع با پیکر مطهر این شهدا در روز 22 شهریور ماه 94 مصادف با شب شهادت امام جواد(ع) از ساعت 20 تا 22 در صحن امامزاده حسن(ع) واقع در یافت آباد جنب بازار مبل همراه با ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) توسط مداحان اهل بیت(ع) با حضور عموم مردم برگزار خواهد شد. 







انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
هر کسی رفت ما را هم دعا فرماید و از شهدا طلب شفاعت برای همه کند
آخرین اخبار