شناسایی716 خدمت سازمانی قابل واگذاری به پست

مدیرکل بازاریابی و بررسی های اقتصادی شرکت پست گفت: 716 خدمت سازمانی شناساسی شده که قابلیت واگذاری به پست را دارند.

شناسایی716 خدمت سازمانی قابل واگذاری به پستبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان  جواد کیوانی مدیرکل بازاریابی و بررسی های اقتصادی شرکت پست، با بیان این که امروزه پست می تواند انواع ارتباط بین سازمان ها با مردم، ارتباط بین سازمان ها با بنگاه ها را برقرار کند، اظهار کرد: بازار بالقوه ترافیک موجود در جامعه نزدیک به 7 میلیارد و 200 میلیون مرسوله است که قابلیت تبدیل شدن به خدمات پستی را دارا است و می توان از این نظر سهم پست را افزایش داد.

وی با اشاره به8500 قرار داد در حال اجرا با سازمان ها و بخشهای مختلف در شبکه پستی، بیان کرد: 83 درصد از ترافیک مجموعه پستی مربوط به  بخش قراردادی حاصل و مابقی آن ترافیک باجه ای است و پست آمادگی طراحی و ارائه خدمات مورد نیاز سازمان ها متناسب با خواست و نیاز آنها را دارد.

کیوانی از سابقه شرکت پست در ارائه این خدمات در سنوات گذشته خبر داد و افزود: پست با ارائه خدمات ارزش افزوده  می تواند صرفه جویی ملی به همراه آورد.

وی با تاکید بر تغییر فضای عرصه بازاریابی، گفت: با تحولات فناوری، ذائقه مشتریان تغییر کرده، بنابراین، بازاریابی باید بتواند به سرعت تغییرات شرایط محیط را درک و متناسب با آن برنامه ریزی کند.

کیوانی با بیان این که سیاست ما بازاریابی و فروش از نقطه پایان است، تصریح کرد: در شرکت پست به دنبال ایجاد خدمات نو هستیم تا سهم خود را از بازار افزایش داده و با طراحی سرویس های نوین مخاطبین جدیدی جذب کنیم.

وی با اشاره به جایگاه ویژه سرویس پست مستقیم در کشورهای توسعه یافته اضافه کرد: پست مستقیم امکان تبلیغ هدفمند را فراهم می کند که درصددیم، ساز و کارهای قانونی آن را تقویت کرده  و بتوانیم این سرویس را در بعد تبلیغات،  جزو اثر بخش ترین رسانه ها در کشور  کنیم.

مدیرکل بازاریابی  و بررسی های اقتصادی شرکت پست این نوع تبلیغ را موجب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال دانست و بیان کرد: لازمه این کار تقویت بانک های اطلاعاتی تخصصی است که موجب کاهش هزینه تبلیغ، تسهیل تعامل و قیمت تمام شده کالا می شود و به رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال کمک می کند.

کیوانی رضایت و وفاداری مشتریان را فاکتورهای اصلی عرصه رقابت برشمرد و گفت: انتخاب مردم بر اساس کیفیت و تعهد است. از این رو، هر شرکتی که مزیت رقابتی ایجاد کند موفق است.

وی با بیان رویکرد سه وجهی اتحادیه جهانی پست در ابعاد فیزیکی، الکترونیکی و مالی ادامه داد: در حال حاضر در ارائه سرویس ها به این ابعاد توجه خاص داریم و به عنوان مثال در حوزه خرید و فروش الکترونیکی نزدیک به 5 هزار فروشگاه را پوشش می دهیم.

مدیرکل بازاریابی  وبررسی های اقتصادی شرکت پست در عین حال با اشاره به همکاری با هشت شرکت حمل و نقل بین المللی و داخلی، از تغییر رویکرد در قبال رقبا خبر داد و گفت: نگاه ما به بخش خصوصی ائتلاف و هم افزایی و کسب منافع مشترک است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار