لیندسی گراهام: توافق با ایران، آمریکا و متحدانش را در خطر قرار می دهد

نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: توافق با ایران، آمریکا و متحدانش را در خطر بزرگ قرار می دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی لیندسی گراهام، سناتور لیندسی گراهام در واکنش به اظهارات هیلاری کلینتون وزیر خارجه پیشین آمریکا درباره توافق با ایران با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: این توافق، آمریکا و متحدانش را در خطر بزرگ قرار می دهد.
گراهام که نامزدانتخابات ریاست جممهوری آمریکا نیز محسوب ومی شود، در این بیانیه اعلام کرد: امروز هیلاری کلینتون رئوس پیشنهادی را ارائه کرد که بر اساس آن وی معتقد است که این پیشنهاد می تواند رژیم ایران که رهبر آن ما را شیطان خطاب می کند، مهار و از گریز هسته ای آن جلوگیری کند.این توافق اتمی یک چاقو را در اختیار ایرانی ها  قرار می دهد و کلینتون برنامه ای برای متوقف کردن استفاده آنها از آن ارائه کرده است.اینکه چاقو را در اختیار ایرانی ها قرار دهیم موضوعی بی معنی است و اگر به مقام ریاست جمهوری آمریکا برسم من نوعی از قدرت راهبری آمریکایی را احیاء خواهم کرد تا بتواند به توافق بهتر برسد.


وی مدعی شد: نهایت توافق اتمی ایران سبب می شود که اعتماد زیادی به نظامی خطرناک شود و آنهایی که از این توافق حمایت می کنند ما و هم پیمانان ما را در خطری بزرگ قرار می دهند.

انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۸:۱۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۴
عجب بدبختی ای ما از دست این آمریکایی ها داریم آقا باموشک ناوهاشون و پایگاه های نظامیشون رو بزنین بالاخره تمام بشه فوقش دوباره تحریم میشیم دیگه
آخرین اخبار