کارگردان «بوفالو»، «شهربازی» را می‌سازد

کاوه سجادی حسینی بعد از ساخت «بوفالو»، قصد ساخت فیلم جدیدی را با موضوع اجتماعی دارد.

کاوه سجادی حسینی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین فعالیت سینمایی خود گفت: در حال حاضر مشغول بازنویسی فیلمنامه‌ای با نام «شهربازی» هستم که موضوعی اجتماعی دارد و در مورد یک زوج جوانی است که در شرایط سختی قرار می‌گیرند و به این علت مجبور به گرفتن تصمیماتی درزندگی خود می‌شوند.
 
وی افزود: فیلمنامه «شهربازی» همان فیلمنامه «حوصله ندارم» است که به این عنوان تغییر نام داده و چهار بازیگر اصلی یعنی دو پسر و دو دختر قرار است در آن به ایفای نقش بپردازند.
 
وی ادامه داد: کل لوکیشن‌های فیلم در تهران است و لوکیشن اصلی آن کنار یک شهربازی نوساز که در حال ساخت و ساز است و هنوز به اتمام نرسیده، می‌گذرد. 

سجادی حسینی عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها و معادلات انجام شده قرار است که بهار سال آینده کلید کار زده شود و تا به امروز حضور حسن مصطفوی به عنوان مدیر تولید دراین پروژه قطعی شده است. 

وی در خصوص پخش بین‌المللی فیلم «بوفالو» اظهار داشت: «بوفالو» هنوز بدون پخش‌کننده بین‌المللی به سر می‌برد و در کل تمایل شخصی ما این است که فیلم را در جشنواره‌ای معتبر شرکت دهیم و یقینا اتفاقات خوبی برای آن رخ خواهد داد. 



انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار