بسته اینستاگردی (61)

سلفی بازیگران در استخر/کمیسیون برجام پای هلیکوپتر/شوق خرید گلاره عباسی

اینستاگردی باشگاه خبرنگاران صفحات هنرمندان، ورزشکاران ومسئولین را زیررو کرده و گلچینی ازآنها را در یک بسته قرارداده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.

اعضای کمیسیون برجام قبل از سوار شدن به هلی کوپتر برای بازدید از آب سنگین اراک عکسی یادگاری گرفتند که رسایی آن را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

اینستاگردی باشگاه خبرنگاران

امروز طبق برنامه کمیسیون برجام، قرار است از کارخانه آب سنگین اراک بازدید صورت بگیرد. این عکس یادگاری قبل از سوار شدن هلیکوپتر در قلعه مرغی گرفته شد. در طول مسیر تا باند پرواز مباحث داغی در باره متن برجام و جلساتی که تاکنون بوده، بین موافقان (که البته در مواردي منتقد هم هستند) با منتقدان جدی صورت گرفت اما در عين حال شوخی های جالبی هم می شد. آقای پزشکیان و منصوری آرانی به شوخی می گفتند کاش کوچک زاده هم بود تا اگر حادثه ای در پرواز رخ داد، جماعتي از دست شما راحت می شدند! گفتم بعید است چون روح ما از جسم مان فعالتر است. آقاي بذرپاش با موبایل در حال فیلم گرفتن از جمع بود که رسید به آقای منصوری آرانی و پزشکان و من گفتم: ملت اگر این فیلم را بعد از ما دیدید، بدانید این دو نفر در آخرین دقایق به خاطر دفاع از برجام توبه کردند و فهمیدند چه بر سر ملت می آورد. آقای تهرانی که در آخرین دقایق به پای پرواز رسید، همه صلوات فرستادند و گفتند، خیالمان راحت شد برای ورود در بهشت پارتی داریم. به آقای بروجردی گفتم: امروز دفاع می‌کنید ولی اگر برجام اجرا شود، 10 سال دیگر که نتایج سوء آن معلوم شد، باز صدا و سیما شما را دعوت می کند و شما از معایبش سخن می گویید. برخي از دوستان هم نتوانستند به ما ملحق شوند از جمله آقای زاکانی که به دلیل کاری، دقایق آخر منصرف شد و آقای بذرپاش گفت: عیبی ندارد شما نیایید بهتر است، اگر بمانید بعدها در مراسم شب خاطره، دعوت می شوید و خاطرات کمیسیون برجام را تعریف می کند. آقای امیر آبادی و نجابت هم از قم ملحق شدند.

از شوخی گذشته، همه ما دلواپسیم، اما هر یک، راه کم شدن این دلواپسی را در طریقی می بیند. جمع بندی همه دوستان این بود: اگر در مسیری که آقا تعیین کرده اند حرکت کنیم، دلواپسی ها برطرف می شود. ظاهرا باید منتظر مواضع صريح تری از جانب امام خامنه ای باشیم.

پ ن: رفت و برگشت تا روستای خنداب اراک که کارخانه آب سنگین در همان حوالی است، حدودا ده ساعت راه بود. با تشکر از ناجا بابت زحمت پرواز و کوتاه شدن مسیر


علیرضا دبیر که همچنان در بازدید از طرح و پروژه های شهر تهران به سر می برد، در یک زورخانه حاضر شد و درباره آیین های زورخانه ای با انتشار عکسش در اینستاگرام توضیح داد.

اینستاگردی باشگاه خبرنگاران

آئين هاي زورخانه رو بايد با آب طلا نوشت و به ديوارها نصب كرد، يكيش همين سنت كه كفش از پا در بياريم و تو محيطي كه اسم و رسم اميرالمومنين در اون مشق مي شه ادب كنيم و آداب ياد بگيريم.

فلسفه دربي كه طاقش كوتاه هست هم از قصه هاي جالب اين محيط به شمار مي آد، طاق كوتاه يعني بيرون اينجا هركسي هستي محترم اما اينجا بايد سرخم كني مقابل اسوه ي جوانمردي و معرفت ، مقابل نام و تمثال علي (ع).

مهدی کوچک زاده نماینده مجلس شورای اسلامی، عکسی از سوال خود درباره برجام را در اینستاگرام منتشر کرد، البته ناگفته نماند که طبق آئین نامه داخلی مجلس، تنها سخنگوی کمیسیون می تواند درباره مسائل مطرح شده در کمیسیون توضیح دهند و آن را در اختیار خبرنگاران قرار دهند.

اینستاگردی باشگاه خبرنگاران

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
امروز در کمیسیون ویژه بررسی برجام مقرر شد در زمان حضور آقای ظریف ، سوالات بصورت کتبی به هیئت رئیسه ارائه شود و یکی از اعضا هیئت رئیسه آنها را قرائت کند، اینجانب سوالی را که در تصویر ملاحظه می‌کنید ارائه کردم ، نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که ترتیب اداره جلسه به هم خورد و بعد از قرائت یکی دو سوال بدون اینکه آقای ظریف پاسخ بدهد روال عوض شد و . . .
بعد هم آقای ظریف با عذر اینکه باید در جلسه دولت شرکت کند جمع را ترک کرد!
ان شاالله مشروح جلسه را از سیما خواهید دید و قضاوت خواهید کرد.
نمی‌دانم آقای کری هم در برابر گنگره به بهانه شرکت در جلسه دولت جمع را ترک می‌کند؟

محمود واعظی وزیر ارتباطات با انتشار تصاویری از حادثه دلخراش مسجدالحرام، این حادثه را تسلیت گفت و اعلام تاسف کرد.
اینستاگردی باشگاه خبرنگاران
از حادثه دلخراش مکه و جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان، که برای فرضیه حج مشرف شده اند، بسیار متاثر شدم

عزت الله ضرغامی با انتشار عکس زیر در صفحه اینستاگرامش از این خاطره به عنوان نهایت خوشحالی یاد کرد و خاطراتش از بوسیدن یک جانباز را شرح داد.
اینستاگردی باشگاه خبرنگاران

خر خوشحالی!
ایشان آزاده‌ی عزیزمان و عضو گروه ۲۳ نفری هستند که خاطرات‌شان پرفروش شده است. هنگام اعطای لوح و سکه‌ی ناقابل، جعبه‌ی هدیه‌ی کوچک زیر دست و پای صف طویل جایزه‌دهندگان! افتاد و گم شد! او هم خجالت کشید دنبالش بگردد!

خانم معصومه آباد (قهرمان کتاب من زنده‌ام) که کنار من بود، مسأله را منتقل کرد. جعبه سکه را پیدا کردم و خدمت‌ش رسیدم و پس از خوش و بش مجدد، هدیه را به او دادم. حضار هم فکر کردند، من از ایشان بیشتر خوشم آمده است! خنده هر دومان از ته دل است.
.
*** پی‌نوشت *********
.
یکی از رؤسای جمهور کشورمان می‌گفت در یکی از مجامع بین‌المللی، پس از اتمام مراسم، همه با هم رو بوسی می‌کردند. کنار من یک رئیس جمهور سیاه‌پوست از یکی از کشورهای آفریقایی بود. روبوسی گرمی کردیم. برگشتم و دیدم افراد نزدیک به من رؤسای جمهور رژیم صهیونیستی و آمریکا هستند. نگران شدم! برگشتم و با همان آفریقایی، مجددا روبوسی کردم!!

نتیجه‌ی اخلاقی: اگر دیدید با یک نفر دو بار رو بوسی شد؛ تعجب نکنید! حتما مشکلی پیدا شده!!



اکبر عبدی در دیدار وزیر ورزش اندونزی با رئیس فدراسیون ورزش های رزمی حضور داشت، عکس یادگاری از این دیدار را در اینستاگرام خود منتشر کرد.
اینستاگردی باشگاه خبرنگاران
دیدار وزیر ورزش اندونزی با رییس فدراسیون ورزشهای رزمی و اینجانب

امیر نوری عکسی قدیمی و زیرخاکی از زمان ورود اعضای محله گل و بلبل به تهران را در اینستاگرامش منتشر کرد.
اینستاگردی باشگاه خبرنگاران

عکس قدیمی ازداریوش فرضیایی امیر محمد و تهیه کننده سریال گل و بلبل در بدو ورود به تهران

صفحه اینستاگرامی رامبد جوان یک میلیونی شد، و وی از طرفدارانش تشکر کرد، البته در کنار یک میلیونی شدن، رامبد جوان از مردم خواست تا به دانش آموزان نیازمند برای تهیه وسائل تحصیل کمک کنند.
اینستاگردی باشگاه خبرنگاران

رفقا سلام.
بياين يه كار باحال بكنيم. از چند روز ديگه مدارس باز مى شن و تعداد قابل توجهى دانش آموز هستن كه توانشون براى تهيه لوازم تحصيل و درس خوندنشون كمه با شماره گيرى #١١٠*٧٨٠*
(سريعترين راه كمك به كودكان نيازمند) هر مبلغى كه براتون مقدوره كمك كنين تا همه كنار شاد باشيم. بهتون افتخار مى كنم. دمتون هم گرم كه يك ميليونى شديم

محسن طنابنده با تعداد زیادی از همکاران طنزپرداز خود، که تعدادی از آن ها از پایتختی ها بودند  دور هم جمع شدند و به آب تنی پرداختند.

اینستاگردی باشگاه خبرنگاران

يك روز خوب با دوستان،خدايا ممنون به خاطر همه چيز

احمد مهران فر هم که از میهمانان طنابنده بود، عکسی دیگر از دورهمی دوستانه اشان منتشر کرد، گویا این بازیگران علاوه بر آب تنی بازی های کودکانه را تجربه کردند  تا روز خوبی را بسازند.
اینستاگردی باشگاه خبرنگاران
ظهر دم كرده تابستان است،،،،سايه ها می دانند كه چه تابستانی ست،،،،سايه هايی روشن،،،،گوشه ای خلوت وپاك،،،،كودكان احساس جای بازی اينجاست
جای همتون خالی

سید علی صالحی عکسی یادگاری در کنار یکی از دختران حاضر در خیریه مشهدالرضا منتشر کرد و  خدا را برای حضورش در این خیریه سپاس گفت.

اینستاگردی باشگاه خبرنگاران
این عزیز دل خودش به عکاس گفت از ما عکس بگیره ،گرمای نگاه و دست مهربونش هیچ وقت فراموش نمیکنم.
من همیشه بر این باورم که وقتی ما میریم موسسات خیریه و سر زدن به این عزیزان قطعا خدا مارو دوست داره و اول از همه حال خودمون خوب میشه ،اینم یک روز خوب در کنار دختران خیریه همدم در مشهد الرضا ، به امید اینکه هیچ دردمندی وجود نداشته باشه . یا حق


البته عده ای به سید صالحی خرده گرفتند که هدفش از انتشار عکس از حضورش در خیریه، ریاکاری است و این اتفاق سبب شد که وی جوابیه ای در اینستاگرامش منتر کند.

اینستاگردی باشگاه خبرنگاران

سلام دوستان عزیز
تاکید میکنم این موضوع کاملا تکراری با اون دسته کوچکی از کسانی هستم که همیشه فکر میکنن خلاف جهت اب شنا کنن وجود دارن ،به خدا اینجوری نیست ،بیایید به همه چیز نگاه قشنگ و خوب داشته باشیم .همین یا حق

محسن افشانی هم وارد عرصه کارگردانی و تهیه کنندگی شد و پروانه ساخت فیلمش را در اینستاگرام منتشر کرد، البته اینطور از اسم فیلم پیدا است، "ماشین قشنگم" تنها یک فیلمی تجاری و یا شایدم کمدی است.
اینستاگردی باشگاه خبرنگاران

امروز پروانه ساخت كار جديدم رو از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى گرفتم
"ماشين قشنگم"
سال ١٣٩٠ نوشتم
قسمت شد كه امسال بسازمش
به اميد موفقيت
بسم الله

گلاره عباسی عکسی از خرید عروسی خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و از مردم خواست تا برای خوشبختی اش دعا کنند.

اینستاگردی باشگاه خبرنگاران
اولین های خانه ی ما".....من و بی خوابی از شوق خرید های كوچك و بهانه های زیبای خوشبختی این روزهای من ...دلتون شاد و دعای خیرتون مثل همیشه بدرقه راه من ...
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.