بسته اینستاگردی (58)

از نور بالای روناک یونسی و کار خیر پرستو صالحی تا حضور نیوشا ضیغمی و بهرام رادان در کنسرت

اینستاگردی باشگاه خبرنگاران صفحات هنرمندان، ورزشکاران ومسئولین را زیررو کرده و گلچینی ازآنها را در یک بسته قرارداده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.

حمید رسایی نماینده مجلس شورای اسلامی به مناسبت سالروز ارتحال آیت الله طالقانی خاطره ای از دوران کودکی خود با وی به اشتراک گذاشت.

اینستاگردی

امروز سالروز ارتحال مرد بزرگی به نام سید محمود طالقانی است کسی که امام امت (ره) لقب ابوذر زمان را به او داد. در کودکی منزل ما در خیابان ایران (همان کوچه منزل امروزی) فقط چند خانه تا منزل این روحانی زاهد اهل سیاست فاصله داشت، خانه ای که امروز تبدیل به مدرسه شده

شیرین ترین خاطره من از این مرد بزرگ، مربوط میشود به زمانهایی که ایشان از منزلشان بیرون می آمدند و تعدادی از بچه ها دورشان جمع میشدیم و سید دست در جیبش میکرد و اسم یک از ما را میپرسید و به هر کدام ما شکلاتی میداد. گاهی که تعداد بچه ها زیاد میشد، با تقلید از بزرگترها شعار درود بر طالقانی سر میدادیم. این کار شاید هر هفته تکرار میشد.

بعدها که من به حوزه علمیه رفتم و طلبه شدم و اهل تبلیغ، همین یادگاری را که خودش یک روش تبلیغی بود، ادامه دادم و همیشه در جیبم شکلات بود و در دلم یاد آن روحانی سید خوش سیما مرحوم آیت الله سید محمود طالقانی.

علاوه بر این تصویر کودکی، هیچ‌وقت دو تصویر دیگر از آن مرد بزرگ را از یاد نمیبرم. يکي نشستن بر روی زمین درجلسات مجلس خبرکان قانون اساسی و دیگری خطابه آتشین ابوذر زمان در نمازجمعه آن روزها که موجب کينه منافقین از آیت الله طالقانی شد.

منافقین که آن روزها در پیمان با احزاب چپ فکری بودند، برای کم تأثیر کردن حرکت امام، مرحوم آقای طالقانی را به عنوان پدر و رهبر معنوی خود مطرح می کردند، روزی به امام نامه نوشته و برای تعیین تکلیف فعالیتهای خود، اجازة ملاقات خواستند! و پاسخ امام به آنان درسخنرانی عمومی این بود: نمیخواهد شما خدمت من بیایید، شما سلاحها را تحویل دهید و ارزشهای اسلام را بپذیرید، من خدمت شما میرسم!
جماعت منافق با فشار به آیت الله طالقانی در تلاش بودند تا از طریق ایشان، به اهدافشان برسند.
مرحوم طالقانی که دل پاکی داشت، در جوار همنشینی با امام از نیت شوم این جماعت پرده برداشت و در نماز جمعه پاسخ منافقان را این‌چنین داد: این جوجه کمونیست‌ها از من میخواهند به امام، درس بدهم و مطالبات آقایان را از انقلاب بگیرم غافل از این که من آنجا می‌روم تا به نور امام منور شوم. (شادی روحش صلوات)

پ ن: منافقین امروز هم به دنبال پروژه طالقانی سازی در برابر رهبری امام خامنه ای و پنهان شدن زیر عبای رهبر خودساخته شان هستند و ظاهرا تاحدودی موفق شده اند با این تفاوت که مرحوم طالقانی تا آخر عمر استکبار ستیز، مردمی و زاهد باقی ماند و برای همین هرگز در برابر امامش قرار نگرفت بر خلاف چهره ای که امروز تکیه گاه جریان استکبار در داخل کشور شده است.

مهدی کوچک زاده نماینده مجلس شورای اسلامی با انتشار تصویری از خوشحالی مردم بعد از انتخابات دوره هشتم ریاست جمهوری، از روحانیت بدون اسلام انتقاد کرد.

اینستاگردی

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
خاطره‌ای تصویری از تبلیغات آیت... !!!!!
خطر "روحانیت بدون اسلام"
از "اسلام بدون روحانیت"
که امام آن را به کشور بدون طبیب تشبیه کرد اگر بیشتر نباشد کمتر نیست
ای علمای اسلام !
به داد روحانیت برسید!

کمال الدین پیرموذن، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، با انتشار تصویری مبنی بر مقایسه مدارک دانشگاهی تیم مذاکر کننده فعلی و تیم مذاکره کننده قبلی در صفحه اینستاگرامش با لحنی تند از تیم مذاکره کننده و دولت قبل انتقاد کرد.


اینستاگردی

عجب فضایی این تندروها و جبهه پایداری و افراطیون مجلس و اکثریت کمسیون ویژه برجام مجلس فراهم آورده اند. عین شکایت احمدی نژاد از جهانگیری در مملکتی که جای شاکی و متشاکی عوض شده است ،تیم مذاکره کننده گان جنگ افروز غیرحرفه ای که زبان انگلیسی هم بلد نبوده اند و باعث پروژه ایران هراسی در جهان باتفاق احمدی نژاد بودند امروز افسران موفق کارازموده مجرب نبرد دیپلماسی سیاسی صلح طلب ایران که تعامل سازنده و غرور افرین دولت مقتدر با غرب را ببار نشاندن خضمانه با دروغ پردازی وسیاه نمایی و خود حق پندارای زیر سوال می برد . امروز در دنیا آنانیکه باعث شده اند دور کشور ها دیوار بکشند بی هنر و کسانیکه بین دول پل می زنن هنرمند شناخته می شوند.

سیاوش خیرابی عکسی سلفی همراه با امیر جعفری به اشتراک گذاشت و او را راهنما و کمک همیشگی خود دانست.

اینستاگردی

در كنار امير جعفرى عزيز كه هميشه راهنما و كمك من در كارهام بوده و هست.

بهنوش بختیاری هم با مردم شیراز سلفی گرفت و در صفحه شخصی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

اینستاگردی

سلفی با مردم عزیز دل شیراز

محسن تنابنده هم همراه دو پهلوان کشتی ایران، علیرضا دبیر و حمید سوریان، عکسی را به اشتراک گذاشت.

اینستاگردی

سه پهلوان،ببخشید دو پهلوان و یه آدم معمولی علیرضا دبیر و حمید سوریان هر دو قهرمان کشتی آزاد و فرنگی المپیک و جهان


نیوشا ضیغمی عکسی از حضورش در کنسرت علی زندوکیلی، همراه با همسرش و ناصر ملک مطیعی به اشتراک گذاشت.

اینستاگردی

در محضر استاد ناصر ملک مطیعی عزیز و با صدای خوب آقای زند وکیلی شبی خاطره انگیز رقم خورد.

بهرام رادان هم عکسی در کنسرت دارکوب به اشتراک گذاشت اما عکس وی مربوط به چند سال پیش است.

اینستاگردی

چند سال پيش كنسرت داركوب (همايون نصيرى عزيز) با اجراى هومن جان جاويد

پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویری از چهره های هنرمندان و ورزشکارانی به کمپین اهدای عضو (یک مساوی هشت) پیوسته اند، از آنها قدردانی کرد.
لازم به ذکر است پرستو صالحی خود از اولین هنرمندانی است که به کمپین اهدای عضو پیوسته است.
از نور بالای روناک یونسی و کار خیر پرستو صالحی تا حضور نیوشا ضیغمی و بهرام رادان در کنسرت

باید از ورزشکاران و هنرمندان و همه ی شما رفقای جانم برای پیوستن به حرکت اهدا عضو و ٨=١ تشکر کنم. همچنان منتظر حضور پر مهرتون هستیم.
پی نوشت: دوستان ی مساوى باید ى بدون نقطه ی زیر باشه وگرنه غلط میشه سپاس

روناک یونسی هم با وجود عصبانیت، بعد از تغییر نگاهش نسبت به ماجرای پیش آمده عکس سلفی گرفت و این عکس را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

اینستاگردی

پشت چراغ قرمز توى ماشینم بودم که ماشین عقبى نور بالا زده بود صاف تو چشماى من یه جورى که انگار نصفه شب توى جنگل داره رانندگى مى کنه اولش عصبى شدم بعد به خودم گفتم باید زاویه دیدتو به مسایل عوض کنى روناک ، نگاه مثبت داشتن هم از همین جزییات شروع میشه تا کم کم عادت زندگى بشه بنابراین تصمیم گرفتم با این نورى که روى چشمام افتاده یک سلفى خوشگل براى شما مهربونا بگیرم و به شما هم توصیه کنم.
دید مثبت، نگاه متفاوت!

مهراوه شریفی نیا با انتشار عکسی از دوران کودکی خود همراه با پسر عمه اش، تولد او را تبریک گفت.
اینستاگردی

هانیه توسلی هم با لباس و گریم صحنه کار جدیدش عکسی در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

اینستاگردی

با لباس و گريم صحنه همين چند روز پيش

سردار آزمون بعد از گذشت دو روز از هک شدن پیجش، با انتشار ویدئویی در اینستاگرامش گفت: من به همراه سعید صفحه رو از هکرها پس گرفتیم.

اینستاگردی


گزارش از: حسن امکانی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۱۹ شهريور ۱۳۹۴
خبر ها واقعا جالب بود