بسته اینستاگردی (51)

سخنرانی سردار سلیمانی درباره داعش تا سلفی محسن یگانه و کودکی لیلا حاتمی+تصاویر

اینستاگردی باشگاه خبرنگاران صفحات هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را زیر رو کرده و گلچینی از آنها را در یک بسته قرار داده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.

اینستاگرام منتسب به رهبر معظم انقلاب با انتشار پستی برخی اهانت ها به مقدسات مذاهب مختلف را ذکر کرد و با محکوم کردن این اقدامات نوشت : اهانت به مقدسات ممنوع! 

اینستاگردی
تشدید اختلافات در دنیای اسلام، ممنوع است. ما با رفتارهایی که بعضی از گروه‌های شیعه انجام میدهند که موجب اختلاف میشود، مخالفیم. ما صریحاً گفته‌ایم که با اهانت به مقدّسات اهل سنت مخالفیم. یک عدّه‌ای از این‌طرف، یک عدّه‌ای از آن‌طرف، بر آتش دشمنی‌ها می‌افزایند و آنها را تشدید میکنند، خیلی‌هایشان هم نیّتهایشان نیّتهای خوبی است، لکن بصیرت ندارند. بصیرت لازم است؛ باید دید نقشه‌ی دشمن چیست. نقشه‌ی دشمن در درجه‌ی اوّل ایجاد اختلاف است.

نقشه‌ی دوم دشمن نفوذ است؛ میخواهند در کشورهای اسلامی و در کشورهای این منطقه، یک نفوذی به‌وجود بیاورند که تا ده‌ها سال ادامه داشته باشد.

 مهدی کوچک زاده تصاویری از کماندوهای آمریکایی در صحرای طبس را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

وی با انتشار این تصاویر، به آمریکا که گزینه های روی میز را مطرح می کنند، هشدار داد و واقعه طبس را یادآوری کرد. 

اینستاگردی
بسم‌الله‌الرحمن‌ارحیم
امام خميني رحمه الله علیه:
نبايد بيدار شوند، آنهايي كه توجه به معنويات ندارند و به اين غيب ايمان نياورده‌اند؟ نبايد بيدار شوند؟ كي اين هليكوپتر آقاي كارتر را كه مي‌خواستند به ايران بيايند ساقط كرد؟ ما ساقط كرديم؟ شن‌ها ساقط كردند. شن‌ها مأمور خدا بودند. باد مأمور خداست. قوم عاد را باد از بين برد؛ اين باد مأمور خداست. اين شن‌ها همه مأمورند. تجربه بكنند باز،لکن ما نباید مغرور بشویم. من به ملت ایران عرض می‌کنم که مغرور نشوید. تمام قدرت، قدرت خداست و باید اتکال به او بکنید، و خودتان را فانی بکنید در آن قدرت بزرگ. مادامی که ملت ایران همان قدرت اول را که قدرت معنوی بود و با الله اکبر پیش برد، مادامی که این حفظ بشود شما بیمه هستید؛ بیمه الهی هست.

اینستاگردی
جنازه کوماندوی آمریکایی در صحرای طبس!

اینستاگردی
جنازه کماندوی آمریکایی در صحرای طبس

حمید بعیدی نژاد عضو تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان با انتشار متنی از اصلی ترین مواضع ایران در مذاکرات هسته ای سخن گفت.

اینستاگردی
یكی از اصلی ترین مواضعی كه كشورمان در مذاكرات هسته ای به عنوان یک هدف محوری پیگیری و تعقیب مینمود لغو تمامی تحریمهای تحمیلی علیه كشورمان بود. در این چارچوب زمانی كه در مذاكرات هسته ای مباحث دقیقی در خصوص شناسایی تحریمهای تحمیلی به كشورمان انجام میشد، تلاش هیات مذاكرات كشورمان بر آن متمركز بود كه هیچ تحریم مشخصی از قلم نیفتد و تمامی موارد و مصادیق تحریمهای اقتصادی، بانكی و مالی كه طی سالهای متمادی علیه ایران وضع شده اند شناسایی و بویژه كشورهای اروپایی و آمریكا نسبت به لغو این تحریمها متعهد گردند. هر چند برای زمانهای طولانی كشورهای اروپایی و آمریكا از پذیرفتن این رهیافت امتناع میكردند اما با بحثهای بسیاری كه صورت گرفت نهایتا آنها پذیرفتند كه با احصاء طبقه بندی اینگونه تحریمهای اقتصادی، مالی و بانكی موافقت نموده و سپس بپذیرند كه با اجرایی شدن تفاهم هسته ای نسبت به لغو آنها اقدام نمایند. بر همین اساس تمامی موارد این تحریمها پیرو مباحث بسیار دقیقی كه صورت گرفت در پیوست دوم برجام ثبت و ضبط گردید كه خود حاصل صدها ساعت بحث كارشناسی میباشد.
اما در اثنای مذاكرات و به هنگام برشمردن موارد تحریمها روشن گردید كه بسیاری از موارد تحریمهای اقتصادی، بانكی و مالی كه طی این سالهای طولانی علیه ایران به اجرا گذاشته شده و میشوند بهیچوجه حتی دارای مبنای قانونی در مقررات و دستور العملهای رسمی كشورهای اروپایی و آمریكایی نیستند. همینجا بود كه در پاسخ به سوالات مكرر طرف ایرانی از طرف مقابل كه پس مبنای این تحریمها چه بوده است و حال كه چون مستند به قوانین و مقررات ملی نیستند وامكان درج آنها در برجام وجود ندارد، چگونه باید لغو شوند، طرفهای اروپایی و آمریكایی مبنای این تحریمها را فضای سیاسی و روانی علیه ایران اعلام میكردند و راه لغو آنها را نیز حذف فضای منفی روانی و سیاسی علیه ایران میدانستند كه معتقد بودند با حصول تفاهم هسته ای تا حد زیادی بوقوع خواهد پیوست. این بحث البته توضیحات بیشتری دارد كه در صورت نیاز باید در سطح كارشناسی مورد بررسی قرار گیرد، اما این واقعیت كه بخش قابل توجهی از تحریمها و محدودیتهای اعمال شده علیه ایران در سالهای اخیر ریشه در فضای روانی و سیاسی دارد، قابل انكار نمیباشد.
واقعیتها حاكی از آن هستند كه هر چند در دوره اعمال تحریمها، قوانین و دستورالعملهای متعددی علیه كشورمان در اروپا و آمریكا برای تحریمها علیه ایران وضع گردید، اما حوزه تحریمهایی كه در عمل علیه ایران اعمال میشد بسیار بیشتر بود.


سعید جلیلی نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی با انتشار گزیده ای از سخنرانی خود در جمع اعضای کمیسیون بررسی برجام مجلس از اقدامات خود در بحث هسته ای دفاع کرد.

اینستاگردی
ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﺍﯾﻨﺠﺎﻧﺐ اجازه هیچ ﺑﺎﺯﺩﯾﺪﯼ ﺍﺯ سایت نظامی ﭘﺎﺭﭼﯿﻦ داده نشد، ﻣﺎ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ کار را تحویل دولت یازدهم ﺩﺍﺩﯾﻢ ﮐﻪ پنج بعلاوه یک، ﺣﻖ ﻏﻨﯽ ﺳﺎﺯﯼ ﻭ ﺗﺜﺒﯿﺖ ﺻﻨﻌﺖ ﻫﺴﺘﻪ‌ﺍﯼ ایران ﺭﺍ ﭘﺬﯾﺮﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﻣﺎ ﺗﻮﺍﻥ بیست درصد غنی سازی و نوزده هزار عدد ﺳﺎﻧﺘﺮﯾﻔﯿﻮﮊ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ. ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﻓﺮﺩﻭ ﻭﺍﺭﺩ ﻋﻤﻠﯿﺎﺕ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﻭ ﻃﺮﻑ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺁﻣﺎﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﺗﺎ ﺗﺤﺮﯾﻢ‌ﻫﺎ ﺭﺍ ﻟﻐﻮ ﮐﻨﺪ چون می دیدند که با وجود فشارها ایران به سرعت در حال پیشرفت در صنعت هسته ای است و این به ضرر آنها بود اما فرصت کم آمد و ادامه مذاکرات به بعد از انتخابات ریاست جمهوری موکول شد. در مجموع ﺭﻭﻧﺪ مذاکرات را ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺗﯽ ﻫﺪﺍﯾﺖ کرده بودیم ﮐﻪ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎﯾﯽ ﻫﺎ ﮐﻪ ﺍﺑﺘﺪﺍ ﻣﯽ‌ﮔﻔﺘﻨﺪ ﺗﺎ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﻪ ﻗﻄﻌﻨﺎﻣﻪ‌ﻫﺎﯼ ﺷﻮﺭﺍﯼ ﺍﻣﻨﯿﺖ ﻋﻤﻞ ﻧﮑﻨﺪ، ﺑﺎ ﺍﻭ ﮔﻔﺖ‌ﻭﮔﻮ ﻧﻤﯽ‌ﮐﻨﯿﻢ، ﺁﻣﺪند ﻭ ﭘﺎﯼ ﻣﯿﺰ ﻣﺬﺍﮐﺮﻩ ﻧﺸﺴﺖند، ﺑﺪﻭﻥ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﻪ ﻗﻄﻌﻨﺎﻣﻪ‌ﻫﺎ ﻋﻤﻞ ﮐﻨیم ﻭ یا ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ‌ﻫﺎﯼ ﻫﺴﺘﻪ‌ﺍﯼ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ذره ای ﮐﺎﻫﺶ ﺩﺍﺩﻩ ﯾﺎ ﻣﺘﻮﻗﻒ ﮐﻨیم.

صفحه طرفداران حاج قاسم سلیمانی نیز بخشی از سخنان سردار سلیمانی در هجدهمین اجلاسیه‌ خبرگان رهبری را به اشتراک گذاشت و تاکید کرد: داعش ساخته و پرداخته آمریکا است.

اینستاگردی
سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در هجدهمین اجلاسیه‌ خبرگان رهبری در جمع اعضای خبرگان به تشریح راهبردهای آمریکا در منطقه که به برکت انقلاب اسلامی به شکست انجامیده پرداخت و مباحثی را مربوط به یمن و عراق مطرح کرد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه داعش ساخته و پرداخته آمریکا است تاکید کرد: آمریکا بنا دارد داعش را حفظ کند تا نیاز مسلمانان به آمریکا برقرار باشد و در واقع این را به اهرمی تبدیل کرده است.

فرمانده سپاه قدس پاسداران در خصوص جریان مردمی انصار‌الله نیز اظهار داشت: انصارالله یک حرکت و جریان مردمی است که بسیاری از مردم یمن با آن همراهی کرده‌اند و با اینکه این جنگ (جنگ یمن) سخت‌تر از جنگ علیه طالبان بود اما انصارالله بیش از ۶ ماه است که مقاومت کرده در حالی که طالبان پس از دو ماه دچار فروپاشی شد.

وی با اشاره به نقش عربستان در حمله به یمن خاطرنشان کرد: عربستان از به قدرت رسیدن انصارالله ترسیده است و این جنگ را علیه مردم یمن تحمیل کردند.

شهره پیرانی همسر شهید رضایی نژاد با انتشار عکسی از کودکی آرمیتا، این عکس را آرامش دهنده خود دانست.

اینستاگردی
این عکس ارامم می کند. نگاه و لبخند ارمیتا یاداور ارامش پدرم است.

پوریا پورسرخ مطلبی درباره شایعه پراکنی و زخم زبان در اینستاگرام خود منتشر کرد.

وی از شایعه پراکنی درباره درگذشتگان انتقاد کرد و مطالبش خطاب به افراد مشخصی بود چراکه در پی نوشت مطلب اینستاگرامی خود نوشت: از قدیم گفتن حرف رو بنداز صاحبش خودش میاد بر میداره

اینستاگردی
"خیلیامون روزهای تلخی رو سپری میکنیم... از دست دادن عزیزانی که رفتن هر کدومشون زخمی بود عمیق به روح و روان جامعه ... ولی چیزی که نمک روی زخم میپاشه و ظاهراً داره به چشم همه عادی میشه حرف و مزخرفاتی هست که خانواده و جامعه تنها به جرم از دست دادن یک جوان ، باید تحمل کنه... قهرمان جهان بیتوی عزیز رو از دست دادیم بعد دوستانی که سخت ترین حرکت ورزشی عمرشون بستن بند کفششون بوده کارشناس میشن و بیماری رو به مصرف مکمل ربط میدن، بی توجه به خواهش های خانواده و تقاضای جامعه برای پرهیز از این حرفها... راستی دوستان همه چیز دان ... تا امروز چند بدنساز در طول تاریخ بدلیل بیماری واسکولیت از بین رفته اند؟؟مگر نه اینکه بیماری ناشی از عوارض مکمل بوده؟؟ این بازی دفعه اول نیست که اتفاق افتاده و آخرین بار هم نخواهد بود ... قصه فقط مخصوص علی طباطبایی عزیز و یا شادروان نیما وارسته نیست ... معروف و ناشناس هم نمیشناسه ، هر کدوم از ما شرایط مشابه رو در خانواده و دوستان تجربه کردیم و جالب اینکه خودمون رو از این فرهنگ بی فرهنگی جدا میدونیم... اونقدر به هم بیرحم شدیم که جرأت نمیکنیم برای سوختن فرشته ای که از دویست گربه نگهداری میکرد مرثیه سر کنیم ... مگر نه اینکه ما مشتی مرفه بی دردیم........ بهانه خوبیست... در دنیایی که هر روز هزاران کودک قربانی جنگ قدرت میشوند جان چند حیوان چه جایگاهی دارد ؟؟؟
 
ولی شک ندارم همان دوستانی که به احترام قدر و منزلت و جایگاه انسانیت همدردی با حیوانات را رفاه زدگی میدانند، ادبیات زخم زبان و قضاوت از روی هیچ را برای همنوع و هموطن خود جایز میدانند... مرده پرستی انگی بود که خودمان به خودمان چسبانده بودیم،،، ظاهراً تازگی مرده ها هم آرامش و احترام ندارن از دست ما زنده ها بیتوی عزیز ممنون که برای پرچم کشورت جنگیدی،،، علی طباطبایی افتخار دوستیتو نداشتم از نزدیک ولی هر جا دیدمت مظهر ادب بودی و خانواده دار بودن...شعله خانم رئوفی ممنون که برای پناه دادن به حیوانات بی پناه از جونت گذشتی و درس انسانیت دادی به همه.
 
پ.ن : از قدیم گفتن حرف رو بنداز صاحبش خودش میاد بر میداره ... "

عروسک محبوب برنامه تلویزیونی خندوانه، جناب خان که برای خود صفحه مستقلی در اینستاگرام دارد عکس منتشر نشده ای از دوران نوزادی خود را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

اینستاگردی

علی لهراسبی خواننده پاپ کشورمان هم عکس سلفی از کنسرت تبریز و در میان هوادارانش به اشتراک گذاشت.

اینستاگردی
شب خوش
این عکسو وسط اجرا با مردم دوست داشتنی تبریز انداختم. ببخشید بخاطر کیفیت پایین عکس ولی قسمت مهمش اینه که هوادارام تو عکسن. دوستون دارم زیاد

عکسی نوستالژی در اینستاگرام خود منتشر کرد. این عکس لیلا حاتمی کوچک را در آغوش پدرش علی حاتمی نشان می دهد.

اینستاگردی
مرور خاطرات (نوستالژی)

علی معلم هم عکسی نوستالژی به اشتراک گذاشت، این عکس مربوط به سومین جشن دنیای تصویر است.

اینستاگردی
از عکس های قدیمی/ با مجید مجیدی و رضا دلپاک برندگان تندیس حافظ برای فیلم زیبای رنگ خدا/ سومین جشن دنیای تصویر

محسن یگانه خواننده موسیقی پاپ ایران برای اولین بار در کشور کانادا، با اجرای گلچینی از آثارش که شامل تک اهنگ ها و قطعاتی از آلبوم‌های "نفس‌های بی‌هدف"، "رگ خواب"، "حباب" و "نگاهِ من" می شود، همراه علی ثابت تنظیم کننده آثارش به این کشور سفر کرده است.


اینستاگردی
من و علی ثابت، آماده برای کنسرت های پیش رو در کانادا
سلامت باشید



گزارش : حسن امکانی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار