بسته اینستاگردی (60)

از موتورسواری ضرغامی و رالی محسن افشانی تا عکس های کودکی پرستو صالحی و برادرش

اینستاگردی باشگاه خبرنگاران صفحات هنرمندان، ورزشکاران ومسئولین را زیررو کرده و گلچینی ازآنها را در یک بسته قرارداده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.

صفحه اینستاگرام منتسب به رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز ملی سینما فرازهایی از سخنان ایشان در دیدار با سینماگران که به تمجید از چارلی چاپلین پرداخته است را به اشتراک گذاشت. 

اینستاگردی

به‌مناسبت روز ملی سینما؛رهبر معظم انقلاب در دیداری به تاریخ سوم بهمن ماه 1373 با هنرمندان و سینماگران فرمودند:
من چند اثر معروف «چارلی چاپلین» را دیدم و قلبا به این مرد ارادت پیدا کردم. دیدم حقیقتاً کار عظیمی که این مرد کرده، مگر در قالبی به جز قالب هنر ممکن بود؟ با کدام زبانی می‌شود مضمونی را که در «عصر جدید» یا «دیکتاتور بزرگ» است، بیان کرد؟

او با این بیان هم خودش فیلم ها را کارگردانی کرده،هم در آن ها به ایفای نقش پرداخته و هم نویسنده فیلمنامه بوده است. واقعاً در اوج است. غرض این است که همه‌ی فیلم‌های خوب دنیا پیام و حرفی برای گفتن دارند. آقایان و خانم ها! هنرمندان! امروز این حرف و این پیام چیست؟!


حمید رسایی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، با انتشار مطلبی در اینستاگرام خود، راهکارهای مجلس برای برخورد با برجام را مطرح کرد.
وی بررسی برجام در مجلس را آزمونی تاریخی برای مجلس می داند و معتقد است مجلس سر دوراهی است و نباید برجام را تصویب و یا رد کند.

اینستاگردی

بنا است تحریمها برداشته نشود، پس معامله‌ای وجود ندارد» و «توقّف تحریم نداریم، تعلیق تحریم نداریم؛ اگر آنها تعلیق میکنند، خب پس ما هم اینجا تعلیق میکنیم» اینها جملات رهبری انقلاب درباره وضعیت برجام است. البته امام خامنه ای تاکید کردند که مسئولان دولتی دربرابر ادعاهای آمریکا سکوت نکنند وپاسخ بدهند که متاسفانه همچنان شاهد سکوت دولتمردان هستیم!

اکنون مجلس شورای اسلامی دربرابر یک آزمون تاریخی قرار دارد. ازطرفی خطوط قرمز نظام وامنیت مردم درتوافقنامه نقض شده است. ازطرفی دیگر برخی ازتحریمها حداقل تاسالها درجای خود باقی است وبخشی دیگر به هیچ وجه لغو نمیشود. علاوه براین درمتن فعلی برجام، اقدامات ما دربرابر اقدامات انها تعلیقی نیست بلکه قطعی است.

 اما راهکار برطرف کردن این دغدغه مهم مردم (باقی ماندن تحریمها) چیست؟ اگر مجلس برجام را ردکند، با سنگی که دوستان درچاه انداخته اند، بهانه به دست دشمن داده واگر برجام راتأیید کند، به دلیل باقی ماندن تحریمها و ازبین رفتن زیرساختهای هسته ای و نفوذ دشمن از طریق نظارتهای بی سابقه وگسترده، عملا کشور را درآستانه بحرانی بزرگ قرار داده است!
 آیا راه حل دیگر هست؟ این یادداشت به دنبال نشان دادن راهکار قانونی «تصمیم گیری به نحو دیگر» درمجلس است.

مطابق ماده177 آیین نامه داخلی مجلس، وقتی یک توافقنامه بین المللی به مجلس ارائه میشود وکمیسیون مربوط به آن مشغول بررسی میشود، نمایندکان میتوانند اشکالات خود به متن توافقنامه بین المللی را ارائه کنند ومجلس درباره آنها با رای خود اعلام نظر میکند. درادامه این ماده قانوني آمده است: «... پس از پایان یافتن رأى‏ گیرى نسبت به اعتراضات، درصورتى که مجلس آنها را وارد بداند، دولت موظف می‏شود درمسائل مورد اعتراض باطرف متعاهد مجدداً وارد مذاکره وگفتگو شود. دراین صورت، لایحه تا پایان مذاکرات مجدد در دستور مجلس باقى خواهد بود. در صورت قبول اعتراضات و پیشنهادها (توسط طرف مقابل مذاکره) متن اصلاحى تصویب شده تلقى خواهد شد و درغیر این صورت، آخرین پیشنهاد دولت درمورد اصل قرارداد با صحبت یک مخالف ویک موافق، هریک به مدت پنج دقیقه، درمجلس به رأى گذاشته خواهد شد.

مطابق این اصل قانونی، نمایندگان مردم میتوانند اشکالات مهم مربوط به بازرسیهای گسترده و بی سابقه وهمچنین موارد مربوط به عدم لغو تحریمها که مورد نگرانی جدی رهبری ومردم است ویا ایده «تعلیق دربرابر تعلیق» را مطرح وتصويب کنند ودولت را مکلف به رفع آن نمایند.


صفحه طرفداران حاج قاسم سلیمانی در اینستاگرام تصاویر کمتر دیده شده ای از سردار سلیمانی در دوران جوانی و دفاع مقدس به اشتراک گذاشته است.
تصویر مربوط به سال‌های دفاع مقدس است که در آن دوران حاج قاسم سلیمانی، فرمانده لشکر 41 ثارالله و شهید الله دادی نیز از فرماندهان تیپ ادوات این لشکر بوده است.


اینستاگردی

شهید الله دادی و حاج قاسم سلیمانی


عزت الله ضرغامی هم خاطره ای از موتور سواری خود در جاده های ناهموار پادگان مرزی غرب کشور به اشتراک گذاشت.

اینستاگردی

موتور پرشی!
در زمین‌های ناهموار از موتور پرشی استفاده می‌شود. کمک فنرهای این موتورسیکلت‌ها قوی‌تر از سایر موتورهاست تا بتواند ضربه‌های محکمی که به موتور و موتورسوار! وارد می‌شود را کنترل کند. گل‌گیر هم کمی بالاتر کارگذاشته می‌شود تا با تایر برخورد نکند؛ خود موتورسوار هم در دست‌اندازهای سخت از روی زین بلند شده و به حالت نیم‌خیز موتور را هدایت می‌کند و خیلی چیزهای دیگر...
برخی خیال می‌کنند که موتور پرشی فقط برای پریدن است! نه! پریدن هم نوعی عبور از سختی‌هاست ولی همه‌ی آن نیست!
عکس در پادگان مرزی در غرب کشور است.

*** پی‌نوشت *********

وقتی برای هدایت یک موتور سیکلت روی زمین ناهموار، این همه هماهنگی لازم است، چطور برای مدیریت جامعه آن هم در شرایط سخت و ناموزون و نیز وجود و بروز این همه مشکلات، همکاری و هماهنگی بین نهادها و مدیران جامعه فراموش می‌شود!؟
متأسفانه خط‌کشی‌های سیاسی و دعواهای جناحی، موفقیت‌های بزرگ را به تأخیر می‌اندازد. .


اکبر عبدی بازیگر طناز سینما و تلویزیون در محل فیلمبرداری سریال "محله گل و بلبل" حاضر شد. وی همراه با عباس محجوب میهمانان داریوش فرضیایی بودند.

داریوش فرضیایی عکس یادگاری خود با اکبر عبدی را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

اینستاگردی

من و کسیکه يه دنيا خاطره زیبا و شاد کودکیم را رقم زد...... "اکبر عبدی " هنرمند توانا و دوست داشتنیِ کشورمون امشب به محله گل و بلبل صفا و رونق ديگه ای بخشید

خدا حفظت مردِ بزرگ


همچنین اکبر عبدی تصاویری از حضورش در این محله خوش آب و هوا و زیبا در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

اینستاگردی

اینستاگردی

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکس از خود در اینستاگرام که تعداد فالوئرهایش را نشان می داد، از طرفدارانش تشکر کرد.
وی که از افزایش تعداد فالوئرهایش به 2 میلیون ذوق زده بود، ابراز خوشحالیش با کلماتی نظیر شلوپلتونم، عشقولیا، دوستون دارم، سربازتونم، خاک پاتونم، کوچیکتونم همراه بود.

اینستاگردی

ما دومیلیون نفرشدیم..اولین دومیلیونی ایران شدیم...فدای همتون...ازفالورهای عزیزم تشکرمیکنم که با خوب وبد من کنار اومدن..ازینکه این حقیرو قابل دونستید وهمراهیم کردید ممنونم..ما میتونیم با اتحادمون کلی کار مفید برای جامعه انجام بدیم..اگه دست همو بگیریم میتونیم کمک بزرگی به بالاتر رفتن فرهنگ کشورمون کنیم....خیلی وقتا کارام زیاد بود ولی به عشق شما پست میذاشتم که احساس صمیمیت بیشتری باهم داشته باشیم..چندین بار در اوج فشارهای روحی تصمیم به ترک شمارو داشتم اما خدا شاهده به عشق شما ایستادم وشکر که با حمایت همدیگه تا اینجا موندیم..فکر کنم اولین دومیلیونی ایران باشم واین فقط وفقط لطف خداست وشما..بین من وخدا..بین من وشما رابطه ای هست که خیلیا شاید ندونن..شاید باورش سخت باشه وشبیه زبون بازی باشه اما به امیرالمومنین من شما ومردم کشورم رو از ته ته دل وبا اعماق وجودم دوست دارم..هرچند گاهی بی مهری هم میبینم..اما میبخشم و با کینه زندگی نمیکنم...شلوپلتونم عشقولیاااا..دوستون دارم..سربازتونم..خاک پاتونم..کوچیکتونم..دست خدا وعلی به همراه شما....یاحق..یاعلی.


حسام نواب صفوی با انتشار پستی در اینستاگرام خود درباره محل تولد خود و دوران کودکی اش که در آمریکا سپری کرده است، سخن گفت.

اینستاگردی
امروز 22 شهريور سالروز تولد من است در دستان پدرم در ابتداي فيلم هستم در اين مقطع از زندگيم در آمريكا بودم و در ديزني لند فيلمبرداري شده ولي زياد اهميت نميدادم و خواب بودم ،برايم مثل اينكه زياد مهم نبوده ولي هيچ وقت نخواستم در كشور ديگه اي زندگي كنم اكثر دنيا رو تا امروز ديدم ولي امروز در روز تولدم ميگويم هيچ جا خاك ايران و مردم ايران نميشود تقديم به همه هموطنان عزيزتر از جانم .

پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصاویری از دوران کودکی خود و برادرش و همچنین تصویر کارت اهدای عضو وی پیرامون رابطه صمیمی و نزدیک خودشان از کودکی تا به حال سخن گفت.

اینستاگردی
تو تمام سالهای عمرم فقط یک مرد و عاشقانه دوست داشتم، فقط برادرم . اونایی که منو خانواده مو از نزدیک میشناسن می دونن رابطه ی من و برادرم چجوریه گل و بلبل از بچگی تا امروز و ... ماشالله جوری که بچه های فامیل لجشون می گرفت چون سرکوفت می خوردن که از امیر و الهام (اسم شناسنامه منه) یاد بگیرین چند روز پیش داداشم خواست پارتی بازی کنم کارت اهداشو که چند سال قبل ثبت نام کرده بود بگیرم، یهو دلم هری ریخت، وقتی کارت رسید دستم بیشتر تنم لرزید خدا عزیزان همه ی مارو سلامت بدارد ولی رفتم تو فکر که اگر خدای نکرده، زبونم لال ... رفقا ثبت نام یه ور این ماجراست مهمتر از اون فرهنگسازی و باورش هست در دل خانواده ها که بسیار کار سختی ه و دقیقا موقع حادثه بیشتر خانواده ها یا رضایت نمی دن یا انقدر دیر رضایت میدن که دیگه نمیشه اعضارو پیوند زد. پس گل های من باید انقدر بگیم تا تو دل خانواده ها نهادینه بشه . یادتونه یه زمانی اسم طلاق می اومد چقدر عجیب بود ولی انقدر تکرار شد و تکرار شد که الان شده مثل آب خوردن البته این مثاله بدش بود، (مثال بدشو زدم تو ذهنتون بمونه) بدونین سلامتی تون آرزومه


گزارش از: حسن امکانی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار