«همتون منو می‌شناسین» راوی کارگردان خود شد

کارگردان نمایش «همتون منو می‌شناسین» این نمایش را روایتگر زندگی خود دانست.

سامان ارسطو کارگردان نمایش «همتون منو می‌شناسین» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون این اثر گفت: در واقع این نمایش زندگی‌نامه سامان ارسطو به شکل تئاتر مستند در چهار قسمت قبل از جراحی، پزشک قانونی، بانک و مونولوگ خود ارسطو است.

وی در خصوص هدف این نمایش بیان کرد: این اثر سعی به این دارد تا به مشکلات بوجود آمده در اجتماع و فکر اشتباه مردم در رابطه با این موضوع را نشان دهد. موضوعی که بیماری نیست بلکه یک اختلال در جسم است و توسط جراح و روان‌شناس مجرب برطرف می‌شود.

ارسطو درباره شیوه اجرایی آن مطرح کرد: علاوه بر دیالوگ، مونولوگ هم وجود دارد البته دیالوگ‌های کوتاه و فضاهای خالی نمایش به گونه‌ای پر می‌شود که گاهی سکوت تلخ حاکم بر آنان حرف‌هایی را می‌گوید و تحت تاثیر خود آن قرار می‌دهد، در حدی که تماشاگران احساسات خود را با صدای بلند بازگو می‌کنند.

وی با بیان اینکه بعد از هفت سال به عنوان بازیگر بازگشتم عنوان کرد: در این مدت بسیار اذیت شده‌ام، شاید اسما من را پذیرفته باشند اما .عملا خط قرمزهایی داشتم که باعث شد پس از هفت سال در جایگاه بازیگری روی صحنه برگردم.

کارگردان نمایش «همتون منو می‌شناسین» اظهار داشت: دلم می‌خواهد آدم‌ها را از روی جنسیت آنها قضاوت نکنند بلکه به انسان بودن آنها توجه کنند و این موضوع بین مردم نهادینه سازی شود.

گفتنی است؛ نمایش «همتون منو می‌شناسین» به نویسندگی و کارگردانی سامان ارسطو از 10 شهریور الی 10 مهر در تماشاخانه فانوس ساعت 20 روی صحنه میِ‌رود. 

از عوامل این کار می‌توان به:

بازیگران: افسانه میرباقری، علی خونساری، نادیا باوند، تهیه کننده: رها بیگی،‌ سامان ارسطو، دستیار کارگردان: علی خونساری اشاره کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار